Pasaulē
2016. gada 28. janvāris 10:12
Kompānija Hennes & Mauritz AB paziņojusi savus pērnā gada pēdējā ceturkšņa finanšu rezultātus, kuri bija vājāki nekā gaidīts, tādējādi apbēdinot investorus, raksta Bloomberg.
Tirgotāja finanšu rezultātus pasliktināja spēcīgais dolārs. Kompānijas peļņa pirms nodokļiem saruka par 8,4% līdz 839 miljoniem ASV dolāru.
«Spēcīgais ASV dolāra kurss ir padarījis mūsu iepirktās izejvielas daudz dārgākas,» sacījis kompānijas vadītājs Karls Johans Pīrsons. «Mūsu izaugsmes mērķis, atverot jaunus veikalus, paliek 10-15%,» viņš piebildis.
Patlaban H&M strādā pie interneta veikala paplašināšanas, lai cīnītos ar tādiem konkurentiem kā, piemēram, Asos.