Zviedrijas autoražotājs Volvo, kas tagad pieder Ķīnas grupai Geely, informējis, ka tā pārdošanas apjomi 2010.gadā pieauguši par 11% līdz 373 525 transportlīdzekļiem, ziņo swedishwire.com.
Kā vēstīts, Ford pārdeva Volvo ķīniešiem pagājušā gada augustā par 1,5 miljardiem ASV dolāru.
Ķīnas autoražotājs izvirzījis mērķi 2020.gadā pārdot 800 tūkstošus Volvo automašīnu, ieskaitot 300 tūkstošus Ķīnā vien.
2010.gadā Volvo pārdošanas apjomi pieauguši par 29% Ziemeļeiropā un par 36% Ķīnā, savukārt pārdošanas apjomi ASV samazinājušies par 12% līdz 53 952 transportlīdzekļiem. ASV joprojām ir Volvo galvenais tirgus.
Pārdošanas apjomi saskan ar 2008.gada pārdošanas apjomiem, bet joprojām ir krietni mazāki nekā rekordlielie pārdošanas apjomi 2007.gadā, kad Volvo pārdeva 458 323 transportlīdzekļus.