Lai atvieglotu iedzīvotājiem komunikāciju ar AS Sadales tīkls, kas ir īpaši svarīgi gadījumos, kad ir traucēta elektroapgāde, no 1.jūlija AS Sadales tīkls ir ieviesusi četrzīmju klientu servisa tālruņu numurus, un turpmāk jautājumos par elektroapgādi klienti tiek aicināti zvanīt uz bezmaksas informatīvo tālruni 8 403, bet elektrotīkla bojājumus pieteikt, zvanot uz tālruni 8 404.
Šobrīd klienti saziņai ar AS Sadales tīkls izmanto informatīvo bezmaksas klientu servisa tālruni 80 200 403 un elektroapgādes traucējumus piesaka, zvanot uz tālruņa numuru 80 200 404, bet turpmāk komunikācijai klienti ir aicināti izmantot saīsinātos četrzīmju tālruņa numurus.
Jaunie tālruņa numuri izveidoti klientu ērtībām, jo tos ir vieglāk atcerēties un ievadīt telefonā, kas ir būtiski gadījumos, kad ir konstatēts elektrotīkla bojājums vai bīstama situācija elektrotīkla tuvumā. Arī turpmāk zvani AS Sadales tīkls klientu servisam būs bez maksas, un esošie astoņzīmju tālruņu numuri paralēli jaunajiem četrzīmju numuriem darbosies vēl trīs gadus.