«Katru dienu mums Ventspils naftai ir cits pircējs, bet mēs neļaujam tam sevi samulsināt»
To laikrakstam Dienas bizness ekskluzīvā intervijā sacīja lielākā a/s Ventspils nafta īpašnieka Vitol Group pārstāvis Marks Vērs (attēlā). Kā akcionāra pārstāvis viņš pilnībā atbalsta bufernaftas izsūknēšanu no Baltkrievijas - Ventspils naftas vada, jo tā bojājot naftas vadu, turklāt, naftu pārdodot, būšot iespējams gūt vismaz kaut kādus ienākumus no līdz šim desmitiem miljonu latu zaudējumus sagādājušā uzņēmuma aktīva - naftas vada.
To, ka nafta pieder LatRosTrans, Vitol neapšauba. Ko ar naftas vadu darīt pēc tam, izšķirs bizness. M. Vērs intervijā vairākkārt piemin iespēju, naftas vadu izmantot dabasgāzes transportēšanas vajadzībām, neizslēdzot iespēju, ka nākotnē Ventspilī varētu tapt sašķidrinātās dabasgāzes terminālis.
Vislielākais sāpju bērns Ventspils naftai pašlaik esot a/s Latvijas kuģniecība, «kas draud palikt tikai par čaulu ar lieliem parādiem».
Uz jautājumu, vai netiek plānots Ventspils naftas bilanci «bojājošo» uzņēmumu - Latvijas kuģniecību pārdot, M. Vērs atbild ar pretjautājumu: «Kāpēc lai cilvēki gribētu pirkt «caurā maisa biznesu»»?

Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!

Populārākie
- CleanR iegādājies 41,25% SIA Ķilupe kapitāldaļas
- Biroju telpu pārvērtības: ekspertu padomi, kā pārveidot jau iepazītas telpas
- Banku darbība atgriežas 70. gados – cilvēciska pieeja mūsdienīgā tehnoloģiskā izpildījumā
- Auto diski: ko nozīmē uz tiem esošie cipari? Īss ceļvedis ikvienam autovadītājam
- Lietuvas cerības uz ekonomisku labumu no attiecībām ar Taivānu bija kļūda