Pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, Latvijas kosmētikas ražotāja Stenders apgrozījums audzis par 24%, informē uzņēmuma pārstāvji.

2012. gadā uzņēmums Stenders apgrozīja 6,5 miljonus eiro (aptuveni 4,6 milj. latu), un apgrozījuma pieaugums bija vērojams lielākajos Stenders realizācijas tirgos – Ķīnā, Krievijā un Latvijā.

Pērnā gada laikā atvērti 34 jauni Stenders veikali, un tādējādi pašlaik 22 pasaules valstīs (Latvijā, Igaunijā, Lietuvā, Zviedrijā, Somijā, Norvēģijā, Austrijā, Vācijā, Krievijā, Baltkrievijā, Gruzijā, Kazahstānā, Kirgiztānā, Armēnijā, Ukrainā, Horvātijā, Slovēnijā, Ungārijā, Polijā, Japānā, Ķīnā, Saūda Arābijā) kopumā darbojas 222 kosmētikas ražotāja veikali.

Kopējais mazumtirdzniecības apgrozījums pagājušajā gadā palielinājies par 20%,veidojot 23 milj. eiro (aptuveni 16 milj. Ls).
Tāpat 2012. gadā Stenders radījis 15 jaunus produktus, no kurām uzņēmuma pārstāvji kā sevišķi veiksmīgu izceļ Dzintara produktu līniju. Pērn uzņēmums darbojies arī pie tirdzniecības vietnes stednders-cosmetics.lv adaptešanas partneru reģioniem, palielinot interneta pircēju skaitu.

Pērn uzņēmums darbojies, lai piesaistītu jaunus franšīzes un SPA partnerus NVS un Āzijas reģionam, piedaloties izstādēs Buybrand Expo un Inter Charm Maskavā un Franchasing & Linensing Asia Singapūrā. Kopumā 2012. gadā piesaistīti 220 SPA interesenti Krievijā un NVS valstīs un 40 potenciāli franšīzes partneri Krievijā un Dienvidaustrumāzijā.      

2013. gadā plānots attīstīt jaunu pārdošanas kanālu shop in shop esošajās un jaunajās uzņēmuma darbības teritorijās. 2013. gadā uzņēmums plāno palielināt apgrozījumu līdz astoņiem miljoniem eiro, pārdošanā lielāko uzmanību pievēršot Dienvidaustrumāzijas reģiona attīstībai.