
«Tas savulaik noslēgts ne par labu lidostai, ne valstij,» intervijā laikrakstam Neatkarīgā, komentējot airBaltic prezidenta Bertolta Flika sūdzības, ka valsts dotē Ryanair un izkropļo konkurenci, saka satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS).
«Mums jādomā arī par mūsu aviokompāniju, kur lielākā daļa kapitāldaļu pieder valstij, par to, kādā veidā vienādot tirgu, lai nebūtu vienai kompānijai kādi īpašāki nosacījumi nekā pārējām,» sacījis ministrs.
Vaicāts: «Ja sakāt, ka līgums ar Ryanair nebija par labu valstij, lidostai, kāpēc tāds tas tika noslēgts?» Augulis atbild: «Iespējams, ka tam laikam atbilstošs līgums ar atbilstošiem nosacījumiem, lai palielinātu pasažieru skaitu, kas tiešām notika. Bet mums jāskatās gan uz pasažieru pārvadājumu apjomu, gan mūsu nacionālo kompāniju. Un lidostai jāatrod labākais risinājums visām kompānijām, kas lido uz Rīgu.»
Runājot par valsts izredzēm atgūt airBaltic preču zīmes no Baltijas aviācijas sistēmām, ministrs sacījis: «Tā kā mums ir budžeta konsolidācija, diez vai valsts atpirks preču zīmes.»