Tas ir nepieņemami, ka airBaltic maksā lielāku cenu nekā Ryanair. Faktiski Latvijas valsts dotē Ryanair un izkropļo konkurenci, intervijā Neatkarīgajai norāda airBaltic prezidents Bertolts Fliks.

Viņš arī atzīmē, ka nezina, vai Ryanair pēc pieciem gadiem vēl lidos uz Rīgu, bet airBaltic lidos. Tas esot pilnīgi skaidrs.

Runājot par konfliktu ar lidostu, airBaltic prezidents skaidro: «Rīgas lidostas 2004.gada līgums ar Ryanair ir ar ļoti labvēlīgiem nosacījumiem. Mums ar Rīgas lidostu ir līgums, kas garantē tos pašus nosacījumus, bet iepriekšējā Rīgas lidostas vadība šos nosacījumus ignorēja, tāpēc izveidojās ass konflikts, kas tagad tiek risināts tiesā. Tiesas sēde ir atlikta līdz aprīlim. Jautājumu izskata arī Konkurences padome. Ar jauno lidostas vadību mums nav domstarpību par problēmas būtību. Mēs esam vienojušies par visiem jautājumiem, kas skar šo līgumu.»

Patlaban risinoties konstruktīvs dialogs, un esot labi, ka var lietišķi risināt šo jautājumu.

Savukārt lidostas modernizācijas plāna process attīstoties, un jaunā vadība iepazīstoties ar situāciju un vērtējot, kurš variants esot labāks. Arī aviokompānija izvērtē savus plānus un iespējas.

«Viena lieta ir pilnīgi skaidra. Nav raksturīgi aviokompānijām būvēt termināļus. Dažkārt pasaulē tā notiek, bet tā nav aviosabiedrību pamata funkcija,» skaidro B.Fliks.

Viņš arī bilst, ka Rīgas lidostas kapacitāte būs jāpalielina. airBaltic esot būtiski pieņemt lēmumus par flotes maiņu. Patlaban izmantotie Boeing 737 jāmaina pret jaunajiem Boeing 737 vai jāpāriet uz Airbus lidmašīnām. Jaunās lidmašīnas būs krietni lielākas.

B.Fliks arī prognozē, ka Rīgas lidosta šogad apkalpos vairāk nekā piecus miljonus pasažieru.