
Izrāvienam vistuvāk ir Liepājas lidosta, taču sertifikācija prasīs izlīšanu caur adatas aci, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Lai gan Latvijas ilgtermiņa attīstības stratēģija līdz 2030. gadam paredz, ka reģionālās attīstības veicināšanai nepieciešams izmantot Liepājas, Ventspils un Daugavpils lidostu potenciālu, dzīvē reālas izmaiņas notiek gausi.
Satiksmes ministrijas (SM) ieskatā reģionālajām lidostām jākalpo kā Baltijas jūras reģiona mēroga gaisa satiksmes mezgliem, nodrošinot gaisa satiksmi ar citām Baltijas jūras reģiona galvaspilsētām un lielākajām pilsētām, tāpēc nākotnē tās jāveido par nacionālas nozīmes lidostām. To attīstība būs svarīga tūrisma un uzņēmējdarbības veicināšanai ne tikai reģionālā un nacionālā līmenī, bet arī transnacionālai sadarbībai. Gatavojot priekšlikumus Nacionālās attīstības plāna projektam nākamajam periodam, SM kopā ar pašvaldībām, kurām ir izšķiroša ietekme SIA Aviasabiedrība Liepāja, SIA Ventspils lidosta un SIA Daugavpils lidosta, iecerējusi aktualizēt reģionālo lidostu tālākas attīstības iespējas. Pagaidām gan tie ir tikai tukši vārdi, jo līdz tam, lai reģionālajām lidostām būtu liela nozīme reģionu attīstības veicināšanā, vēl tāls ceļš ejams.
Pašlaik, piesaistot Kohēzijas fonda (KF) līdzekļus, tiek veikta Liepājas lidostas infrastruktūras modernizācija, un līdz šā gada 20. septembrim paredzēts pabeigt lidostas sertifikāciju. Liepājas lidostā pagājušā gada oktobrī pabeigti vērienīgi rekonstrukcijas darbi, norāda Aviasabiedrības Liepāja valdes loceklis Agris Sprūde. Sertifikācija ir priekšnoteikums komerclidojumu apkalpošanai lidostā.
Visu rakstu Rezultāti viegli rokā nedodas lasiet 10. augusta laikrakstā Dienas Bizness.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.