Kamēr a/s Liepājas metalurgs akcionāri tiesā risinā strīdu par akciju sadali, uzņēmuma vadība mērķtiecīgi plāno rūpnīcas modernizācijas nākamos posmus.
Jau uzstādīta lūžņu padošanas iekārta COSS, kas papildina jauno elektrokrāsni. 120 ha plašajā rūpnīcas teritorijā dzelzceļa kopgarums vien ir ap 40 km, papildus plānots izbūvēt jaunus autoceļus un tehnoloģiskos pievedceļus gandrīz 11,5 tūkst. m2 platībā. Nākotnē paredzēts būvēt jaunu velmētavu blakus elektrokausēšanas ražotnei. Tas ļaus ietaupīt gan laiku, gan resursus, kā arī atvieglos produkcijas transportēšanu, stāsta uzņēmuma valdes loceklis Valērijs Terentjevs. «Uzņēmuma peļņu diktēs cenu līmenis tirgū, taču dividendes mēs vēl desmit gadu nevarēsim maksāt,» atzīst a/s Liepājas metalurgs galvenā ekonomiste Benita Imbovica. Savukārt akcionāru padomes priekšsēdētājs Sergejs Zaharjins uzsver, ka kritiskais punkts Liepājas metalurgam gan ir aiz muguras, taču grūtais periods vēl turpinās. Visu interviju ar S. Zaharjinu lasiet 18. maija laikrakstā Dienas Bizness.
Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.
Populārākie
- Rīgai ir milzīgs potenciāls
- Banku darbība atgriežas 70. gados – cilvēciska pieeja mūsdienīgā tehnoloģiskā izpildījumā
- Plaša Latvijas uzņēmēju delegācija dodas uz Japānu
- Auto diski: ko nozīmē uz tiem esošie cipari? Īss ceļvedis ikvienam autovadītājam
- Lietuvas cerības uz ekonomisku labumu no attiecībām ar Taivānu bija kļūda