Baltijas e-komercijas līderis Pigu Grupa informē par tiešsaistes tirdzniecības platformas jeb marketplace darbības uzsākšanu, aicinot vietējos uzņēmējus pievienoties, lai turpmāk pārdotu savas preces visos trīs uzņēmumam piederošajos interneta veikalos. 

E-komercijas platforma, kas apvienos pircējus un pārdevējus ar interneta veikalu 220.lv, Pigu.lt un Kaup24.ee starpniecību, uzņēmējiem sniegs iespēju attīstīties, savukārt pircējiem tiks nodrošināta lielāka kvalitatīvu preču izvēle par vēl konkurētspējīgākām cenām.

«Sperot šo soli, mēs ne tikai ieejam jaunā biznesa attīstības posmā, bet arī dodam iespēju augt vietējam biznesam. Mēs vēlamies, lai e-komercija būtu pieejama maziem un vidējiem uzņēmumiem, jo vēl nesen galvenokārt tā bija lielo spēlētāju priekšrocība. Mūsu pieredze, kas gūta vairāk nekā desmit gadu garumā, un labi attīstītā infrastruktūra, pacels Baltijas valstu mazo un vidējo biznesu jaunā līmenī. Mēs ticam, ka mazie uzņēmumi ir valsts ekonomikas mugurkauls, un mēs redzam lielu potenciālu, lai attīstītos kopā,» norāda Pigu Grupas izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Pēc viņa teiktā, tirdzniecības platforma tirgotājiem palīdzēs sasniegt panākumus īsākā laika periodā. Viņiem nevajadzēs atvērt savu e-veikalu, investēt tajā līdzekļus un ieguldīt darbu pircēju piesaistei, jo tā vietā ir iespēja saņemt nepārtrauktu piekļuvi lielākajai pircēju plūsmai Baltijā. Mazajam un vidējam biznesam tas ļauj pilnībā pievērsties savu ambiciozo mērķu sasniegšanai.
Marketplace platforma ne tikai piedāvā iespēju tirgoties trīs uzticamos e-veikalos, bet arī nodrošina mārketinga atbalstu, labi attīstītu norēķinu un preču piegādes infrastruktūru, kas klientiem sniedz kvalitatīvu iepirkšanās pieredzi.

«Šī ir dabiska biznesa attīstība, un mēs kā nozares līderi ietekmējam tirgus tendences. Mēs nepārtraukti izstrādājam un ieviešam inovācijas, lai nodrošinātu klientu vēlmes. Marketplace biznesa modelis nav jauns risinājums pasaules mērogā, tā ir vispāratzīta prakse, kas jau veiksmīgi darbojas citviet. Esam pārliecināti, ka šis risinājums ir ļoti nepieciešams Lietuvas, Latvijas un Igaunijas biznesam un klientiem,» norāda D. Ļuļis.

Līdzīgi kā ārvalstu platformās, reģistrētajiem uzņēmumiem būs jāmaksā ikmēneša maksa par tirdzniecības platformas izmantošanu, kā arī komisijas maksa par pārdotajām precēm atkarībā no produkta kategorijām. D. Ļuļis norāda, ka ir grūti prognozēt uzņēmēju skaitu, kas nolems reģistrēties e-komercijas platformā. Tajā pašā laikā sagaidāms, ka interese būs liela, jo jau šobrīd platformas izmantošanai reģistrējušies daudzi atpazīstami gan e-komercijas, gan tradicionālās tirdzniecības pārstāvji.