Finansējums paredzēts, lai uzlabotu komunikāciju ar klientiem lielos B2C uzņēmumos.

Latvijas uzņēmums "KPI Berry" palīdz izveidot un realizēt datos balstītas, personalizētas komunikācijas taktikas lieliem B2C uzņēmumiem. Pirms gada šo kompāniju līdzdibināja akselerācijas programmas "Techstars London" absolventi Mārtiņš Vaivars un Artūrs Priedītis.

Kad viņi strādājām pie sava iepriekšējā uzņēmuma, M. Vaivars un A. Priedītis pamanīja vairākas problēmas veidā, kā lieli uzņēmumi organizē savu izaugsmes stratēģiju. Uzņēmumi visus savus resursus velta jaunu klientu piesaistei, lai gan milzīga vērtība ir klientu aktivizēšanai un saglabāšanai. Cits dibinātāju novērojums liecina par vāju komunikācijas stratēģiju personalizāciju, kā arī gandrīz neeksistējošu sasaisti ar lietotāju pirkumu datiem.

Šobrīd "KPI Berry" jau strādā ar vairākiem lieliem klientiem Eiropā, Āzijā un Dienvidamerikā.

Finansējuma avots ir grupa Baltijā bāzētu privāto investoru. Piesaistītais finansējums tiks izmantots, lai palielinātu tehnisko komandu, kā arī turpinātu attīstīt produktu pilnīgā izaugsmes komandas infrastruktūras automatizācijas virzienā. "Uzbūvēt spēcīgu izaugsmes komandu jebkuram uzņēmumam ir ļoti dārgs process, jo ir grūti atrast un piesaistīt cilvēkus ar nepieciešamajām tehniskajām, statistikas un biznesa zināšanām. Lielākā daļa B2C uzņēmumu vai nu vispār nebūvē izaugsmes komandu vai arī velta tai ļoti mazus resursus. "KPI Berry" vīzija ir ļaut visiem lielu uzņēmumu izaugsmes un mārketinga komandu vadītājiem sasniegt savus izaugsmes mērķus," norāda M. Vaivars.

Lielai daļai "KPI Berry" komandas ir starptautiska pieredze. Piemēram, vairāki uzņēmuma tehniskās komandas dalībnieki ir Kembridžas Universitātes eksakto zinātņu programmu absolventi un starptautisko mācību olimpiāžu medaļnieki. "Es gribu uzbūvēt spēcīgāko tehnisko komandu Ziemeļeiropā," uzsver uzņēmuma tehniskais vadītājs A. Priedītis. Tāpēc paredzēts turpināt uzņēmumam piesaistīt ambiciozākos un tehniski spēcīgākos komandas biedrus, lai varētu visur pasaulē mainīt veidu, kā B2C uzņēmumi komunicē ar saviem klientiem.