Septembrī vairāk nekā 600 tirgotāji no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas izrādījuši interesi pievienoties «Pigu Grupas», kurā iekļaujas arī 220.lv, jaunizveidotajai tirdzniecības platformai marketplace

Populārākās tirgotāju pārstāvētās kategorijas ir apģērbs, rotaslietas, aksesuāri un apavi, liecina tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma Baltijā »Pigu Grupa», apkopotā informācija.

«Marketplace platforma tirgotājiem ir izveidota ar mērķi, lai turpinātu sekmēt ne tikai mūsu attīstību, bet arī, lai palīdzētu augt mazajiem Baltijas valstu uzņēmumiem. Tirdzniecības platforma paver lielākas iespējas nopietni konkurēt e-komercijas tirgū, kur dominē lielie spēlētāji, tāpēc priecājamies, ka Lietuvas, Latvijas un Igaunijas uzņēmumi saredz šīs izaugsmes iespējas. Simtiem reģistrācijas pieteikumu tikai dažu nedēļu laikā pierāda, ka šo biznesa attīstības ceļu mēs esam izvēlējušies pareizajā laikā un vietā,» norāda «Pigu Grupas» izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys).

D. Ļuļis pauž gandarījumu, ka ideja par marketplace izveidi ir bijusi sekmīga. «Redzot reģistrēto tirgotāju pieteikumu skaitu, esmu guvis apstiprinājumu, ka lēmums par interneta tirdzniecības marketplace platformu ir solis pareizajā virzienā. Šobrīd strādājam pie visu saņemto pieteikumu apstrādes, lai pēc iespējas ātrāk tirgotāji varētu uzsākt savu preču tirdzniecību. Tajā pašā laikā turpinās arī jaunu pieteikumu reģistrācija.»

Lielākā interese ir izrādīta Lietuvā, kur pieteikušies vairāk nekā 400 uzņēmumi. Turpretim no Latvijas pieteikušies vidēji 100 uzņēmēji, tāpat kā Igaunijā. Lielu interesi ir izrādījuši uzņēmēji, kas pārdod sporta un brīvā laika pavadīšanas inventāru, interjera preces, mēbeles, grāmatas un medicīnas preces. Savukārt visvairāk pieteikuma formas aizpildīja tie, kuri pārdod apģērbu, rotaslietas, aksesuārus un apavus.

Latvijā bāzētā juvelieru un bižutērijas ražošanas, mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA «Black Diamond Group» valdes loceklis Igors Rjabovs skaidro, ka jaunā platforma ir nākamais solis, lai palielinātu pārdošanas apjomus un veicinātu atpazīstamību. «Ar 220.lv sadarbojamies jau vairākus gadus, un ideju par marketplace izveidi vērtēju atzinīgi, jo uzskatu, ka šī platforma sniedz lielāku brīvību ne vien preču izvietošanas, bet arī tirgošanas ziņā. Turpmāk mums pašiem būs iespēja vadīt un īstenot tirdzniecības procesus, turklāt esmu pārliecināts, ka šī būs iespēja kāpināt pārdošanas apjomus.»

Kā pastāstīja «Mados Guru» projektu vadītāja Lietuvā Ilona Pašnikoviča, «Pigu Grupas» jaunā tirdzniecības platforma sniedz unikālu iespēju biznesa attīstībai. «E-komercijas attīstību sekmēs tieši šādi inovatīvi projekti, kas palīdz mazajiem uzņēmumiem piegādāt savus produktus plašam potenciālo klientu lokam ar īpaši ērtiem un vienkāršiem rīkiem. Līdzās tam jaunākie loģistikas risinājumi ļauj ātrāk un ērtāk piegādāt preces klientiem. Lietuvā, salīdzinājumā ar Rietumu tirgiem, joprojām interneta tirdzniecība veido salīdzinoši nelielu daļu no kopējā mazumtirdzniecības apgrozījuma, tāpēc mēs sagaidām, ka tuvākajos gados tas ļoti strauji augs. Šī iemesla vadīti arī nolēmām pievienoties marketplace platformai.»