Interneta lieluzņēmums «Google» panācis vienošanos par 2,1 miljardu dolāru (1,8 miljardiem eiro) iegādāties ASV tehnoloģiju uzņēmumu «Fitbit», tādējādi sniedzot interneta gigantam piekļuvi nēsājamo tehnoloģiju tirgum, teikts piektdien publiskotajā abu kompāniju paziņojumā.

Par šādu darījumu paziņots laikā, kad «Google» vēlas paplašināt savu darbību, bet «Fitbit» saskaras ar sīvu konkurenci no tādiem uzņēmumiem kā «Apple».

Lai arī «Fitbit» bija viens no pirmajiem uzņēmumiem, kas popularizēja populārās fitnesa aproces, tas pēdējos gados strauji zaudē savas tirgus pozīcijas.

Tirgus izpētes kompānijas «International Data Corp.» (IDC) apkopotie dati par 2019.gada otro ceturksni liecina, ka «Fitbit» globālajā nēsājamo elektronisko ierīču tirgū ieņem ceturto vietu. Līderpozīcijās ierindojies Ķīnas uzņēmums «Xiaomi», kam seko «Apple» un Ķīnas «Huawei».