Mobilo sakaru operatora “Tele2” apgrozījums šī gada deviņos mēnešos palielinājies par 8,7%, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu, un ir 108,7 milj. eiro. 

Aizvadītajos deviņos mēnešos būtiski ir palielinājies uzņēmuma klientu skaits un šobrīd kopējais pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā pārsniedz jau vienu miljonu.

Kā atzīst uzņēmumā, apgrozījums audzis ne tikai pateicoties pieaugošajam klientu skaitam, bet arī viedierīču pārdošanas apjoma pieaugumam. Šī gada deviņos mēnešos viedierīču apgrozījums palielinājies par vairāk nekā 13%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn.

“Daudzu gadu garumā esam veikuši apjomīgas investīcijas mobilo sakaru tīklā, lai nodrošinātu kvalitatīvus pakalpojumus, dedzīgi strādājuši pie klientu apkalpošanas un lojalitātes programmām, kā arī uzņēmuma zīmola attīstības. Tas šobrīd ļauj uzņēmumam lepoties ne tikai ar atzīstamiem finanšu rādītājiem un to, ka “Tele2” ir lielākais mobilo sakaru operators Latvijā privātpersonu segmentā, bet arī pirmo reizi vēsturē esam kļuvuši par mīlētāko zīmolu nozarē,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. 

“Tele2” EBITDA (peļņa pirms nodokļu maksājumiem) šī gada deviņos mēnešos ir 43,3 milj. eiro, kas ir par 9,5% vairāk, nekā aizvadītā gada deviņos mēnešos.

“Ja raugāmies tikai uz šī gada trešo ceturksni, “Tele2” apgrozījums turpināja palielināties, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn. Taču, ņemot vērā strauji augošo Covid-19 izplatību un ar to saistītos riskus, ar piesardzību raugāmies uz gada noslēdzošajiem mēnešiem. Ļoti ceru, ka valdības pieņemtie lēmumi stimulēs to, ka sabiedrība kļūs labāk aizsargāta pret vīrusu un vairs nebūs jādiskutē par ierobežojumiem nākamajā gadā,” atzīst V.Vancovičs.