Šā gada pirmajā pusgadā par 30% palielinājusies kopējā atlīdzību
summa, kas izmaksāta klientiem par bojātiem vai nozagtiem
telefoniem, kas bijuši apdrošināti. Sešu mēnešu laikā
atlīdzībās izmaksāti gandrīz 240 000 eiro, liecina mobilo sakaru operatora "Tele2" apkopotā informācija.
Izmaksātās
atlīdzības summas pieaugums skaidrojams gan ar telefonu remonta
izmaksas pieaugumu, kas ik gadu pakāpeniski aug, gan pieteikumu
skaita pieaugumu. Piemēram, šā gada pirmajā pusgadā pieteikumu
skaits par telefonu bojājumiem palielinājies par 20%.
"Vidējā
atlīdzību summa, kas izmaksāta klientiem par dažādiem telefonu
bojājumu vai zādzību, ir 225 eiro. Ņemot vērā, ka pārdoto
ierīču vidējā vērtība pēdējā gada laikā augusi par 15%, kas
norāda, ka klienti izvēlas dārgākas ierīces, tad ir arī
saprotama viņu vēlme tās apdrošināt. Šobrīd jau katrs
ceturtais telefons, ko pārdodam, tiek apdrošināts," saka "Tele2"
komercdirektors Raivo Rosts.
"Tele2" ir daļa no
"Tele2 AB "grupas un darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.