Tirdzniecības centra Domina Shopping apgrozījums pērn bijis 35,8 miljoni latu jeb 50,9 miljoni eiro, kas ir par 7,2% vairāk nekā 2010. gadā.

Savukārt apmeklētāju skaits 2011. gadā pieaudzis par 5%, sasniedzot 5 miljonus. Īpaši augsts pircēju pieplūdums 2011. gadā bijis februārī un augustā, kad īstenota jau tradicionālā sezonas gala izpārdošana Bazārs, kā arī decembrī, kad tiek gādātas svētku dāvanas. Veikto pirkumu skaits tirdzniecības centrā Domina Shopping 2011. gadā palielinājies par 6,5%, sasniedzot 4,72 miljonus pirkumu.

«Iedzīvotāji pērn vienā tirdzniecības centra apmeklējuma reizē ir veikuši vairāk pirkumu nekā iepriekš – sākuši atļauties vairāk, kā arī izmantojuši izdevību saņemt dažādus pakalpojumus un iegādāties preces vienuviet, tostarp preces bērniem, kas tirdzniecības centrā pieejamas gan bērnu, gan ģimeņu koncepta veikalos. Tāpat pērn biežāk iedzīvotāji iegādājušies preces un pakalpojumus, kas nav pirmās nepieciešamības lietas, - preces mājai, elektropreces un ēdināšanas pakalpojumus,» stāsta tirdzniecības centra direktore Ilze Brazeviča. Viņa arī norāda, ka kopējais tirdzniecības centra apgrozījums un apmeklētāju skaits, salīdzinot ar atbilstošo periodu pērn, nav samazinājies pat tajos mēnešos, kad lielākie nomnieki veikuši veikalu telpu rekonstrukcijas darbus.

Runājot par tirdzniecības centra darbību 2012. gadā, Ilze Brazeviča norāda, ka gads iesācies labi, taču strauju un būtisku apgrozījuma pieaugumu šogad neprognozē. «Apgrozījums pakāpeniski palielināsies, taču tas nebūs viennozīmīgi balstīts uz ekonomisko izaugsmi un patēriņa pieaugumu valstī, bet gan lielu lomu spēlēs paša tirdzniecības centra mērķtiecīgas mārketinga aktivitātes un komunikācija, kā arī nomnieku klāsta pilnveidošana un tā paplašināšana - jau tuvākajos mēnešos mūsu tirdzniecības centrā gaidāmi jauni spēlētāji, kas kopumā ļaus tirdzniecības centram piesaistīt jaunus pircējus, kā arī sekmīgāk apmierināt esošo klientu vēlmes,» stāsta Domina Shopping direktore.