Tirdzniecība un pakalpojumi
2016. gada 30. decembris 08:56
Ik gadu izpētes kompānija Kantar Worldpanel publicē savu Brand Footprint pētījumu, kurā ir iekļauti 50 pasaulē populārākie zīmoli, raksta Business Insider.
Pētījums balstīts uz aprēķiniem, cik daudz mājsaimniecību pasaulē iegādājas konkrēto zīmolu un cik bieži, piešķirot punktus, ko dēvē par patērētāju sasniegšanas punktiem.
Pētījuma mērķis ir atklāt vietējās garšas, tendences, uzvedību un citus datus. Pētījumā aptverti 300 miljardu pircēju lēmumi, kas pārstāv 74% pasaules iedzīvotāju un 15 tūkstošus zīmolu 44 valstīs.
Galerijā augstāk iespējams iepazīties, kuri ir pasaulē populārākie zīmoli!