
2016.gads nesis izmaiņas mežģīņu veikala Lace To Love vizuālajā identitātē – pērn mainīts uzņēmuma logo, padarot to starptautiskāku un atmiņā paliekošāku, biznesa portālam db.lv pastāstīja dibinātāja Evita Robežniece.
Līdz šim ierastais šokolādes brūnais logo tiek nomainīts ar «askētisku, pieklusinātu, bet mūsdienīgu».
Jauno logo izstrādājis mākslinieks Jānis Jēkabsons, kuram ir pieredze starptautisku dizainu izstrādē. «Izmaksas nedrīkstam komentēt, jo tās klasificējamas kā komercnoslēpums,» paskaidroja E. Robežniece.
Šogad paredzēta zīmola paplašināšanās ārpus Latvijas robežām. Plānots atvērt vienu veikalu Igaunijā. «Kaimiņvalsts izvēlēta, jo jau pašreiz liela daļa klientu mums ir no Igaunijas - redzam, ka ir pieprasījums. Turklāt laba pieredze ar uzņēmējdarbības paplašināšanu Igaunijā bijusi arī citiem pašmāju uzņēmējiem - arī to ņemam vērā,» atklāj uzņēmuma dibinātāja.
«Par franšīzes izmantošanu pašlaik domājam, - nevaram noliegt šādu iespējamību,» viņa sacīja.
Ārvalstu veikalos Lace To Love piesaistīts vietējo darbaspēku.
Veikals Lace To Love Rīgā tika atklāts pērn 13.janvārī.