
Atzīmējot Mans Rimi lojalitātes kartes piecu gadu pastāvēšanu, veikalu tīkla Rimi apkopotā informācija liecina, ka piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji aktīvi izmantojuši kartes priekšrocības un iespēju uzkrāt līdzekļus, ko pēc tam izmantot saviem ikdienas pirkumiem.
Izmantojot lielveikalu tīkla piešķirto iespēju uzkrāt līdzekļus no katra pirkuma, kopumā piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji esot ietaupījuši vairāk nekā 25 490 000 eiro.
Šo gadu laikā Neste Oil uzpildes stacijās Rimi pircēji karti izmantojuši teju septiņus miljonus reižu.
Apkopotie dati rāda, ka Mans Rimi karte tiek lietota vairāk nekā 70% pirkumu, un karti ikdienā aktīvi izmanto 42% Latvijas iedzīvotāju. Visbiežāk karti Latvijā reģistrējušas sievietes (65%), savukārt 35% no visām kartēm reģistrējuši vīrieši.