Lai gan pēc apgrozījuma lielākais tirdzniecības centrs Latvijā joprojām ir Alfa, tai tuvojas Spice. Par to liecina Dienas biznesa veidotais tirdzniecības centru TOP.
2009. gadā Spice ir piedzīvojusi mazāku gan apgrozījumu, gan apmeklējuma kritumu nekā Alfa. Alfas apgrozījums pērn samazinājās par 25,17 % un bija 67,8 milj. Ls un to apmeklējuši 8,34 milj. cilvēku, kas ir par vairāk nekā 10 % mazāk, nekā gadu iepriekš. Spice pērn apgrozījusi 63,3 milj. Ls, kas ir par 21,03 % mazāk, nekā 2008. gadā, un piesaistījusi 7,5 milj. apmeklētāju. Apmeklētāju skaits sarucis par 6,3 %.
Procentuāli vislielāko apmeklētāju skaitu kritumu piedzīvojis t/c Origo – 18,8 %. Tomēr ar 38,5 milj. apmeklētāju tas ir stabils TOP līderis. Te gan jāņem vērā, ka pie Origo klientiem tiek saskaitīti arī tie cilvēki, kas dodas uz un no Rīgas dzelzceļa stacijas.
