
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzlicis Vision Marketing septiņu tūkst. Ls naudas sodu par maldinošu un agresīvu komercpraksi, kas saistīta ar līguma slēgšanu par izmitināšanas pakalpojumiem «Premier Holidays Marketing» apartamentos Tenerifē, Maljorkā, Maltā un Ēģiptē, piedāvājot četru personu izmitināšanu uz septiņām, 14 vai 21 dienām.
Papildus tam PTAC uzņēmumam ir piemērojis naudas sodu trīs tūkst. Ls apmērā par lietas izskatīšanai nepieciešamās informācijas nesniegšanu PTAC kā uzraudzības iestādei.
Uzņēmums, organizējot prezentācijas, ir slēdzis līgumus vienlaikus noklusējot patērētājiem būtisku informāciju par viņu likumīgajām atteikuma tiesībām, kas ir paredzētas gadījumā, kad tiek noslēgts līgums ārpus uzņēmuma pastāvīgās tirdzniecības vietas.
Patērētāji uz prezentācijām viesnīcās tikuši uzaicināti pa telefonu kopā ar dzīvesbiedru.
PTAC secināja, ka Vision Marketing īstenojusi profesionālajai rūpībai neatbilstošu, maldinošu un agresīvu komercpraksi, tādējādi pārkāpjot Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu. Uzņēmumam uzdots arī grozīt patērētājiem piedāvāto līgumu projektus.
DB jau rakstīja, ka līdzīgu lēmumu PTAC pieņēma par tūrisma operatoru Key Promotions. Savukārt jūnijā Diena rakstīja, ka šobrīd, šķiet, kompānija ir atradusi iespēju, kā izvairīties no apjomīgiem sodiem, ko tai uzlicis PTAC un Valsts darba inspekcija, jo maijā nodibināta kompānija Vision Marketing, ko ir izveidojis viens no vadošajiem Key Promotions menedžeriem. Turklāt, šī firma nodarbojas tieši ar to pašu biznesu, ar ko iepriekš pelnīja Key Promotions.
Populārākie
- Pieprasījums aug, cenas kāpj – vai šis ir īstais brīdis iegādāties mājokli?
- EM: Nebūtu pareizi atklāt pārtikas cenas veidojošās izmaksas par katru produktu
- Liepājas ostā par 23,09 miljoniem eiro plānots pārbūvēt piestātni
- Banku darbība atgriežas 70. gados – cilvēciska pieeja mūsdienīgā tehnoloģiskā izpildījumā
- Everaus Kinnisvara uzsāk obligāciju publisko piedāvājumu