
Toyota Motor Corp, balstoties uz hibrīdauto lielo popularitāti, šogad gaida Eiropas pārdošanas apjomu pieaugumu par 5%, sasniedzot 975 000 automašīnu un saglabājot savu tirgus daļu 5% apmērā, ziņo Reuters.
Pēc Toyota hibrīdauto nodaļas vadītāja vārdiem, 2016. gadā Toyotas hibrīdauto Eiropā piedzīvoja pārdošanas apjomu pieaugumu par 40% un tieši hibrīdauto sastādīja 32% no visām pārdotajām automašīnām Eiropā. Toyota savos aprēķinos Eiropas robežās ieskaita arī Izraēlu, Krieviju un Turciju.
Toyota vēlas, lai viņu sortiments līdz 2020. gadam saturētu 50% hibrīdauto.
Pēc vadības vārdiem, arī Toyota māc bažas par Eiropas tirgu. Galvenie iemesli - tuvojošās vēlēšanas, Brexit un pastāvīgās grūtības Krievijas un Turcijas tirgos.
Tāpat arī komentējot tikko notikušo PSA - GM darījumu, kurā PSA grupa iegādājās Opel Eiropas ražošanas daļu, vadība atzīst, ka šis darījums neietekmēs Toyota stratēģiju.
Populārākie
- Latvijas darba tirgus pārmaiņu priekšā: darbinieku trūkumu arvien biežāk risinās ar automatizāciju
- Klimata izaicinājumi lauksaimniecībā – kāpēc sēklas materiāla kvalitāte ir izšķiroša?
- Mērķē kļūt par vadošo viesabonēšanas eSIM pārdevēju Ziemeļeiropā
- Kurši dibinās akciju sabiedrību
- Kalve Coffee paplašinās Tallinā