Liepājas pašvaldība VAS Latvijas dzelzceļš vadībai iesniegusi vēstuli ar priekšlikumiem, kas būtu darāms, lai vismaz daļēji novērstu transporta sastrēgumus, kas rodas saistībā ar regulāru pārbrauktuves slēgšanu Liepājā Raiņa ielā.

Vēstulē teikts, ka Liepājas domē tiek saņemtas regulāras iedzīvotāju un sabiedriskā transporta pārvadātāju sūdzības par sastrēgumu veidošanos un sabiedriskā transporta kavēšanos, kam par iemeslu ir Raiņa ielas dzelzceļa pārbrauktuves biežā slēgšana.

Lai šo samilzušo problēmu vismaz daļēji atrisinātu, domes priekšsēdētājs ierosina Latvijas dzelzceļam izstrādāt minētās pārbrauktuves slēgšanas grafiku vai ierobežot pārbrauktuves slēgšanu sastrēgumstundās.
 
VAS Latvijas dzelzceļš vadītājs U. Magone Liepājā bija ieradies, lai iepazītos ar dzelzceļa tīklu jaudas palielināšanas iespējām sakarā ar ostā apstrādājamo kravu apjoma pieaugumu šogad un nākotnē, ko varētu veicināt uzsāktā jaunu terminālu un piestātņu būvniecība, kā arī ostas padziļināšanas projekts, kurš noslēgsies šā gada nogalē.

Lai gan ar ES Kohēzijas fonda atbalstu Liepājā gar Pulvera ielu nesen ir izbūvēts jauns dzelzceļa pievadceļš Liepājas ostā, kura uzdevums būtu atslogot Raiņa ielas pārbrauktuvi, kas ir šaurā vieta pilsētas transporta tīkla shēmā, šis pievadceļš, kā jau Db.lv rakstīja, netiek intensīvi izmantots, jo komersantiem tas nav tik ērts kā vecais posms pilsētā.

Raiņa iela pilsētas transporta plūsmā ir viena no svarīgākajām ielām satiksmes organizēšanā, tāpēc pārbrauktuves slēgšana rada sastrēgumus.