Vairāk nekā 4 miljonus latu vērtais dzelzceļa apvedceļš Liepājas ostā kravu nogādāšanai ostā ir vismaz trīs reizes garāks, un tas nozīmē arī augstākas pārvadājumu izmaksas, tādēļ tas neapmierina kravu īpašniekus.
Liepājnieki neredz būtisku aktivitātes kāpumu jau pirms četriem gadiem uzbūvētajā dzelzceļa pievedceļā Pulvera ielā, kam vajadzēja atslogot Raiņa ielas pārbrauktuvi. Sliedes vietām klāj rūsa, kas rāda, ka vilciens pa tām brauc diezgan reti, raksta laikraksts Kurzemes Vārds.
Pirms četriem gadiem, 2008. gada februārī, tika svinīgi atklāts Liepājas ostas dzelzceļa jaunais pievedceļš un Ziemeļu parks, kas ir viena no Liepājas ostas transporta infrastruktūras attīstības projekta Liepājas ostas pievedceļi daļām, lai uzlabotu satiksmi un lai osta varētu palielināt apstrādāto kravu plūsmu. Atbilstoši projektam ir izbūvēts un labiekārtots sliežu ceļš 4719 metru garumā, izveidotas četras pārbrauktuves, kas aprīkotas ar modernu signalizāciju. Izbūvēts arī Ziemeļu parks, kas ietver trīs paralēlas dzelzceļa līnijas un dzelzceļa parka galveno automobiļu apkalpes ceļu. Būvniecības kopējās izmaksas bijušas 4,08 miljoni latu.
Latvijas dzelzceļš laikrakstam apgalvojis, ka jaunais pievedceļš darbojas pilnvērtīgi. Tā noslodze esot stabila un izlīdzinot kravu plūsmu uz Liepājas ostu no preču stacijas. Piemēram, 2009. gadā caur Liepājas pieostas staciju pārvadātas 2,5 miljoni tonnu kravas, bet 2010. gada sešos mēnešos – 1,09 miljoni tonnu. Un kravas esot vienmērīgi izlīdzinātas starp jau esošo dzelzceļa pievedceļu un jauno ostas pievedceļu. Kravu plūsmas intensitāti pa pilsētas transportam svarīgo Raiņa ielu pievedceļš samazinot par 20%.
Savukārt no autovadītājiem Kurzemes Vārdam nav izdevies atrast nevienu, kurš pa šiem četriem gadiem būtu bijis spiest stāvēt pie kādas Pulvera ielas dzelzceļa pārbrauktuves, lai palaistu garām vilciena sastāvu, nav manīta vagonu kustība un sliedes klāj rūsa, raksta laikraksts.