10. novembrī satiksmei atklās jauno Liepājas ostas auto pievedceļu, kas savienos autoceļu A9 jeb Liepājas - Rīgas šoseju ar Liepājas ostu (Pulvera ielas apli).

Jaunais autoceļš uzbūvēts paralēli dzelzceļa līnijai, un tā mērķis ir uzlabot smagā transporta plūsmu uz un no Liepājas ostas. Liepājas ostas auto pievedceļš ir ES Kohēzijas fonda infrastruktūras projekta Liepājas ostas pievedceļi pēdējā no trim sadaļām. Projekta ietvaros izbūvēts pilnīgi jauns autoceļa posms 2,7 km garumā, no kuriem 2,1 km ir divu joslu ceļš, bet pievadu Pulvera ielas aplim veidos divas braukšanas joslas abos virzienos jeb tā sauktās ieskriešanās joslas   aptuveni 600 m garumā. Izbūvētas arī caurtekas, jo plānotajā teritorijā ir sarežģīta lietus ūdeņu  un kanalizācijas  sistēma, kā arī apgaismojuma sistēma, pārbrauktuves un autobusa pietura.

Jauno maģistrālo ceļa posmu projektēja  SIA  E. Daniševska birojs. Būvdarbus veica SIA Aizputes ceļinieks, kas ar saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu uzvarēja izsludinātajā konkursā.   Līgumu ar  konkursa uzvarētāju  Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde noslēdza 2009. gada 2. decembrī un darbus saskaņā ar līgumu  sāka 2010.gada janvāra sākumā.  

 Jaunā autoceļu posma būvdarbus apgrūtināja un nedaudz iekavēja vēstures mantojums – sprādzienbīstami priekšmeti no otrā pasaules kara laikiem, kas periodiski tika atrasti būvniecības laikā, norāda Liepājas SEZ pārvaldnieka vietnieks Jānis Lapiņš.

 
Visa ostas pievadceļu projekta kopējās attiecināmās izmaksas 11,42 milj. eiro bez PVN, no kurām 8,5 miljoni eiro ir Es Kohēzijas fonda finansējums. Liepājas ostas auto pievedceļa attiecināmās izmaksas 1,9 miljoni eiro bez PVN.  Projektu  līdzfinansē Liepājas SEZ pārvalde un Liepājas dome.