Live Riga rudens uz ziemas reklāmas kampaņas ietvaros reklāmu medijos izvietos reklāmas aģentūra SIA Baltic FCB, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) sniegtā informācija.
Reklāmas izvietošana Norvēģijas medijos izmaksās 44,803 tūkstošus latu, un iepirkumu konkursu izsludināja Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).
Live Riga ietvaros RTAB izsludinātajā konkursā par reklāmas kampaņas tekstu rakstīšanu, tulkošanu, rediģēšanu, kā arī pielāgošanu interneta meklētājsistēmām uzvarēja SIA Izdevniecība Rīgas Viļņi. Šī pakalpojuma maksa būs 40 tūkstoši latu, liecina IUB pieejamā informācija.
Izdevniecība Rīgas Viļņi Live Riga ietvaros RTAB sniegs arī dizaina izstrādāšanas un maketēšanas pakalpojumus. Noslēgtā līgumcena par pakalpojumu ir 11 tūkstoši latu.
Jau vēstīts, ka Live Riga šī gada rudens uz ziemas, kā arī nākamā gada pavasara un vasaras reklāmas kampaņas izstrādā reklāmas aģentūra !Mooz. RTAB un !Mooz slēgtā iepirkuma līgumcena veidoja 19,9 tūkstošus latu.
Live Riga kampaņas notiks astoņās valstīs – Vācijā, Krieijā, Norvēģijā, Zviedrijā, Somijā, Igaunijā, Lietuvā un Gruzijā.
Jau rakstīts, ka šī gada jūlijā tūristu skaits Rīgā turpinājis pieaugt un vidējais viesnīcu noslogojums, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, pieaudzis par 21%, sasniedzot 80%. Rīgas Pasažieru terminālā iebraukušo pasažieru skaits palielinājis par 16%, starptautiskajā lidostā Rīga apkalpoti par 9% vairāk pasažieru, savukārt atmaksāto Tax Free čeku skaits sasniedzis 83%.
