Karšu izdevniecības Jāņa sēta līdzīpašniekam Jānim Turlajam nav saprotams, kāpēc Rīgas domes un pašvaldību struktūrvienību interneta vietnēs, piemēram, LIVE Riga, kas ir Latvijas tūrisma popularizācijas vietne, tiek izmantoti Google pārlūki, lai gan tur kartes ir ļoti nepilnīgas.
«Mēs vairākas reizes esam vērsušies Rīgas domē un tās struktūrvienībās, lai viņus informētu, ka Jāņa sētai ir Latvijā izstrādās kartes par salīdzinoši nelielu maksu, bet atbalsts no šīm struktūrvienībām nav saņemts,» DB sacīja J. Turlajs. «Manuprāt, būtu tikai pašsaprotami, ka Google kartes vietā būtu karte, par kuru nebūtu kauns, bet viņiem tas nav pašsaprotami,» turpina viņš.
LIVE Riga zīmola attīstītāja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) direktors Gastons Neimanis DB sacīja, ka izprot Jāņa sētas nostāju, jo uzņēmumam ir biznesa intereses. «Google ir bezmaksas, un šī apstākļa dēļ mēs izmantojam Google pārlūkus,» sacīja G. Neimanis, vienlaikus norādot, ka labprāt izmantotu Latvijā veidotas kartes, bet diemžēl šobrīd nav finanšu, lai varētu to atļauties.
Piemēram, LIVE Riga portāls ir četrās valodās, un viņš pieļauj, ka Jāņa sēta gribētu maksu par katru karti, līdz ar to izmaksas gadā būtu vairāku tūkst. Ls apmērā. «Tomēr es domāju, ka ar laiku mēs nonāksim pie kopsaucēja,» rezumē G. Neimanis.
Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.
