Aizvien nozīmīgāku vietu uzņēmuma mārketinga komunikācijā ieņemošie sociālie mediji to pieejamības un mēroga dēļ var radīt iespaidu, ka mārketinga aktivitātēm vairs nav nepieciešams atvēlēt tik daudz līdzekļu, kā tas bija agrāk.

Instinct BBDO stratēģiskās plānošanas un digitālais direktors Zigurds Zaķis lēš, ka satura veidošanas izmaksu īpatsvars sociālajos medijos pieaugs, jo, ņemot vērā ārkārtīgi strauji augošo komunikācijas iespēju skaitu, arī konkurence par katra cilvēka uzmanību sociālajos medijos ir vairākas reizes augstāka nekā masu medijos. Šī konkurence vēl tikai palielināsies un nepietiks ar viena vai pāris kanālu izvēli.

«Pieredze rāda, ka, neprasmīgi darbojoties sociālajos medijos vai izvēloties nepieredzējušas aģentūras pakalpojumus, tiek veltīgi iztērēti līdzekļi un bieži vien atliek tikai paļauties uz veiksmi. Turpretī reklāmas vēstījuma novadīšana, izmantojot tradicionālos medijus, vairumā gadījumu ir dārgāka, bet šajā gadījumā reklāmdevējs pērk jau noteiktu auditorijas daļu,» skaidroInspired DIGITAL vadītājs Artūrs Mednis.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.