Samsung un Latvijas onkoloģisko pacientu atbalsta biedrības Dzīvības koks kopīgi rīkotā labdarības kampaņa Dzīvei jāturpinās! kļuvusi par līdz šim veiksmīgāko un visvairāk atbalstīto sociālo kampaņu Latvijas Twitter vidē. To atbalstījuši vairāk nekā seši tūkstoši.
«Mēs esam necerēti pārsteigti par lielo cilvēku atsaucību un gatavību izrādīt atbalstu krūts vēža pacientiem. Kopā jau esam savākuši vairāk nekā trīs tūkstošus latu,» norāda Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju tirdzniecības nodaļas direktors Ēriks Eglītis.
«Pirmajā dienā gandrīz 3000 Latvijas Twitter lietotāju uzlika rozā lentīti savai profila fotogrāfijai - pasaules mērogā tas var šķist nenozīmīgs skaits, bet tā taču ir piektā daļa Latvijas aktīvo Twitter.com lietotāju! Tas ir ne tikai labs rādītājs pasaules līmenī, bet arī liecina par Latvijas Twitter lietotājiem kā sociāli atbildīgiem cilvēkiem,» skaidro sociālo tīklu eksperts Artūrs Mednis.
Viņš arī piebilst, ka Samsung kampaņa atšķiras no pārējām Latvijā realizētajām aktivitātēm Twitter vidē, jo uzņēmums bija sarūpējis iespēju ziedot labdarībai ar Twibbon starpniecību.
Populārākie
- Būs jauni tarifi Krievijas un Baltkrievijas mēslošanas līdzekļiem
- Beidzas parakstīšanās Invego obligācijām ar 11 % gada likmi
- FID: Latvijā pastāv paaugstināts sankciju pārkāpšanas risks ģeogrāfiskā novietojuma dēļ
- Japānas inovāciju līderis kļūst par UN:BLOCK konferences globālo vēstnieku
- Lindstrom ieguldīs vairākus miljonus eiro notekūdeņu modernizācijas projektā