
Izvērtējot SIA Rīgas tilti darbību uz Dienvidu tilta 4.februārī un arī šodien, atklājies, ka atbildīgais dežurants veicis nepilnīgu objekta apsekošanu. Tāpēc Rīgas pašvaldība nolēmusi uzņēmumam kopumā piemērot tūkstoš latu lielu līgumsodu, informē Rīgas dome.
Satiksmes departamenta Transporta būvju uzturēšanas pārvaldes priekšnieks Andris Binde atzīst, ka kritiskā situācija uz Dienvidu tilta Lubānas ielas nobrauktuves rodas tās augstuma dēļ, tā ir trešā līmeņa estakāde un uz tās vairāk nekā citviet pūšot vējš, kas vēl vairāk samazinot kaisīto pretslīdes materiālu iedarbību.
Rīgā ielu kaisīšanai ziemas apstākļos tiekot izmantots nātrija hlorīda un smilts maisījums, kurš pie ļoti zemām gaisa temperatūrām, kā izrādījās, zaudējot savu efektivitāti. Komitejas vadītājs Vadims Baraņņiks uzdeva departamentam izvērtēt citu, efektīvāku pretsīdes materiālu lietošanu, kaut arī tie varētu būt dārgāki. Tos varētu izmantot limitētā daudzumā bīstamākajās vietās.
Satiksmes departamentam arī uzdots jau tuvākajā laikā sniegt priekšlikumus par iespējām uz tiltiem izvietot informatīvus plakātus, kas laicīgi brīdinātu autovadītājus par reālo situāciju uz brauktuvēm. Savukārt Satiksmes informācijas centra darbiniekiem uzdos nekavējoties nodrošināt operatīvu informācijas sniegšanu par braukšanas apstākļiem, radītiem šķēršļiem un uzturēšanas dienestu darbu.
Jāmin arī, ka saistībā ar ilgstošu gaisa temperatūras pazemināšanos no šodienas ir ierobežots braukšanas ātrums uz Dienvidu, Salu un Vanšu tilta. Uz visiem tiltiem maksimālais atļautais braukšanas ātrums ir 50 km/h. Savukārt uz vairākām Dienvidu tilta nobrauktuvēm un Salu tilta nobrauktuvē uz Krasta ielu atļautais braukšanas ātrums samazināts līdz 30 kilometriem stundā.