Rīgas domes Satiksmes departamentam jāveic izpēte par iespējām ielu kaisīšanai pielietot alternatīvus pretslīdes materiālus, kā arī arī jāizvieto elektroniski tablo ar maināmu informāciju par ceļa stāvokli un ieteicamo braukšanas ātrumu uz Rīgas tiltiem.

Tādu lēmumu pieņēmusi Satiksmes un transporta lietu komiteja pēc departamenta ziņojuma uzklausīšanas par ziemas uzturēšanas darbiem pilsētā. Sīkāku informāciju par elektronisko tablo izvietošanas iespējām un orientējošām izmaksām departaments sniegs martā, informē Rīgas dome.

DB jau rakstīja, ka saistībā ar ilgstošu gaisa temperatūras pazemināšanos tika ierobežots braukšanas ātrums uz Dienvidu, Salu un Vanšu tilta. Uz visiem tiltiem maksimālais atļautais braukšanas ātrums tika noteikts 50 km/h. Savukārt uz vairākām Dienvidu tilta nobrauktuvēm un Salu tilta nobrauktuvē uz Krasta ielu atļautais braukšanas ātrums tika samazināts līdz 30 kilometriem stundā.
Savukārt, izvērtējot SIA Rīgas tilti darbību uz Dienvidu tilta 4.februārī, atklājies, ka atbildīgais dežurants veicis nepilnīgu objekta apsekošanu. Tāpēc Rīgas pašvaldība nolēma uzņēmumam kopumā piemērot tūkstoš latu lielu līgumsodu.

Rīgā ielu kaisīšanai ziemas apstākļos tiekot izmantots nātrija hlorīda un smilts maisījums, kurš pie ļoti zemām gaisa temperatūrām, kā izrādījās, zaudējot savu efektivitāti. Komitejas vadītājs Vadims Baraņņiks uzdeva departamentam izvērtēt citu, efektīvāku pretsīdes materiālu lietošanu, kaut arī tie varētu būt dārgāki. Tos varētu izmantot limitētā daudzumā bīstamākajās vietās.