Tranzītu ar Krieviju arvien vairāk sarežģī dzelzceļa ritošā sastāva trūkums.

«Tagad visi mūsu vagoni strādā uz izķeršanu. Tie ir izīrēti arī citām kompānijām gan Krievijā, gan Kazahstānā, jo tur šo vagonu vienkārši nepietiek. No vienas puses, šos vagonus arī nespēj saražot, no otras - to cena pašlaik ir tik neadekvāti augsta, ka, nopērkot vagonus, nav nekādas ekonomijas,» intervijā stāsta VAS Latvijas dzelzceļš valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.

 

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

 

Samsung kartelis apmet kažoku

Trīs no pieciem Samsung karteļa dalībniekiem izrāda interesi par administratīvo līgumu.

Investors

SAF iepriecina investorus

Pēc veiksmīga finanšu gada noslēguma telekomunikācijas iekārtu ražotājs SAF Tehnika izmaksājis dividendes saviem akcionāriem, vēl vairāk pastiprinot investoru interesi par uzņēmumu.

Auto tirgus

Atgriežas optimisms

Baltijas autotirgus pamazām atgūstas no smagā nokdauna, tomēr vēl aizvien saglabājas augsts eksportēto automobiļu skaits. Septembrī tūlīt pēc reģistrācijas Latviju atstājuši 35% jauno automašīnu.

Tiesa

Ierosina lietu pret bijušo Lango

Maksātnespējas procesa lieta ierosināta pret SIA Nigga, kuras iepriekšējais nosaukums ir Lango.

Kokapstrāde

No krīzes atgūstas kosmiskā ātrumā

Plātņu ražotāji, rādot strauju neto apgrozījuma pieaugumu, īsteno V veida attīstības scenāriju.

Ārzemēs

Briti arī cirps

Briti tuvāko četru gadu laikā savus tēriņus grasās apcirpt par vairāk nekā 100 miljardiem mārciņu.