Transporta
pakalpojumu platforma Bolt aizvadījusi pirmo elektroskrejriteņu
sezonu Rīgā. Līdz ar aukstā laika iestāšanos, pārvietoties ar
elektroskrejriteņiem vairs nav droši un patīkami, tāpēc, sākot ar oktobri, Bolt
lietotnē elektroskrejriteņi vairs netiks piedāvāti.
Tie lietotnē atkal būs
pieejami nākošajā pavasarī.
«Mēs ļoti priecājamies, ka mūsu klienti novērtēja un
aktīvi izmantoja elektroskejriteņu servisu. Vasaras sākumā pakalpojumu uzsākām
ar 100 elektroskrejriteņiem, taču pēc tam, kad pieprasījums un
elektroskrejriteņu popularitāte auga, mēs skaitu palielinājām līdz 500. Mums ir
jāņem vērā Latvijas klimata īpatnības un mūsu klientu drošība, tāpēc šobrīd
elektroskejriteņu serviss tiks slēgts līdz nākamā gada pavasarim,» informē Kārlis Ķezberis, Bolt reģionālais vadītājs Latvijā.
Bolt vēlas saviem klientiem piedāvāt transportu, kas ļaus pārvietoties efektīvāk un ātrāk. Pirmais solis uzņēmuma vīzijā par
dabai draudzīgāku satiksmi bija elektroskrejriteņu iekļaušana platformā, kas
šovasar tika īstenota un iekaroja plašu popularitāti Rīgā. Uzņēmuma
statistikas dati liecina, ka ļoti daudz klientu veikto braucienu Rīgā ir īsāki
par 3 kilometriem, un elektroskejriteņi tiek izvēlēti kā alternatīva.
Bolt šobrīd apkalpo 25 miljonus klientu vairāk nekā 30
valstīs visā pasaulē. Pagājušajā gadā Bolt kļuva par pirmo uzņēmumu, kas apvienoja
kopbraukšanas pakalpojumu un elektroskrejriteņus vienā aplikācijā.
Bolt, iepriekš pazīstams kā Taxify, 2013. gadā dibināja Markuss
Villigs. Bolt investoru vidū ir Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital un
TransferWise līdzdibinātājs Taavets Hinrikus.
Elektrisko skrejriteņu koplietošanas platformas Fiqsy vadītājs un līdzīpašnieks Māris Avotiņš iepriekš intervijā Dienas Biznesam sacīja: «Kad būs sniegs un sasnigušas ietves, neliksim ārā skrejriteņus. Mums ir diezgan vienkārši – iespēju braukt varam apturēt divu minūšu laikā, visus skrejriteņus centralizēti atslēdzot un pēc tam stundas laikā savācot. Ja būs vienkārši auksts, bet nebūs nokrišņu, mēģināsim strādāt, lai redzētu, kā tas darbojas. Varbūt vienīgi ar mazāku apjomu. Mums ir daudz regulāro klientu, un gribam pārliecināties, vai tiešām ziemā viņi arī grib braukt, jo viena lieta ir tad, kad viņi saka, ka to darīs, bet otra – vai tiešām tā rīkojas. Šā gada janvārī vienreiz mīnus četros grādos bez cimdiem 40 minūtes pabraukāju un pēc tam biju tā pārsalis, ka otru reizi vairs negribējās. Nākamreiz biju gudrāks, uzvilku cimdus, un viss bija super!»