Nākamā gada pirmajā ceturksnī "Viaplay" piedāvās skatītājiem Baltijā oriģinālsaturu, Holivudas filmas un seriālus, saturu bērniem, kā arī sporta pārraides.
Nākamā
gada pirmajā ceturksnī Ziemeļeiropas straumēšanas platforma
"Nordic Entertainment Group" ("NENT Group") plāno
atklāt "Viaplay" straumēšanas pakalpojumus Latvijā,
Igaunijā un Lietuvā. Līdz ar šo soli "Viaplay" būs
pārstāvēts astoņās valstīs. Uzņēmumam ir plāni arī par
citiem tirgiem, bet par tiem tas sola informēt vēlāk.
"Paplašināšanās Baltijas valstīs ir dabisks nākamais solis "Viaplay"
attīstībā. Baltijas reģions ir tuvu mūsu mājastirgum, relatīvi
nepiesātināts, ātri augošs un mums ir saturs, ko piedāvāt. Mēs
redzam lielu potenciālu Baltijā," norāda Anders Jensens
(Anders Jensen), "NENT Group" prezidents.
Straumēšanas
pakalpojumiem Baltijā esot vērojama laba izaugsme, bet to izplatība
esot samērā zema. Viņš zina teikt, ka Ziemeļeiropā 50%
mājsaimniecību maksā par video straumēšanas pakalpojumu
abonēšanu, bet Baltijā to dara mazāk kā 20% no 2,8 miljoniem
mājsaimniecību. A. Jensens ir pārliecināts, ka izaugsme notiks
strauji un šajā procesā redz nozīmīgu lomu viņa pārstāvētajai
kompānijai. Vaicāts par konkurenci, A. Jensens norāda, ka Baltijā
tā ir nedaudz fragmentēta.
Šobrīd
"Viaplay" Ziemeļvalstīs ir vairāk nekā 2,5 miljoni
maksājoši lietotāji. Pagaidām A. Jensens neatklāj, uz cik
lielu lietotāju skaitu kompānija cer Baltijā, vien norāda, ka
vēlas būt tirgus līderis, kas ilustrē "Viaplay" nolūku
nopietnību.
Runājot
par investīcijām, A. Jensens norāda, ka Baltijas reģionā plānots
ieguldīt vienu līdz pusotru miljonu eiro tehniskajā platformā, kā
arī paredzēti papildu izdevumi mārketingam utt. Savukārt, vaicāts par to,
vai plānots atvērt biroju Latvijā, viņš teic, ka sadarbosies ar
vietējiem partneriem mārketingā un satura radīšanā, bet, tā kā
kompānija pārstāv platformu biznesa modeli, uzņēmumam nav
nepieciešams atvērt birojus visās valstīs, kur tas ir pārstāvēts.
"Nordic
Entertainment Group" AB galvenais birojs atrodas Stokholmā un
kompānija ir kotēta "Nasdaq" biržā Stokholmā. 2019.
finanšu gadā no 28. marta līdz 31. decembrim "NENT Group"
apgrozījums bija 1,49 miljardi eiro (15,7 miljardi zviedru kronas)
un gada beigās grupā strādāja 1976 darbinieki.
Runājot
par ārkārtas situācijas ietekmi uz biznesu, A. Jensens norāda, ka
straumēšanas pakalpojumi piedzīvo plašu lietotāju pieplūdumu
un, lai gan šobrīd netiek translēti sporta notikumi, to kompensē
filmas. "Ir grūti teikt ko labu par krīzi, bet cilvēki šajā
laikā aktīvi lieto straumēšanas pakalpojumus," tā viņš.