Saskaņā ar FCA (Fiat Chrysler Automobiles) 5 miljardu
eiro investīciju programmu Itālijas tirgū, Maserati izziņo inovāciju plānus
automašīnu ražošanai, elektrifikācijai un autonomo braukšanas tehnoloģiju
izveidei. Tāpat Maserati ziņo par jaunu un elektrificētu produktu ieviešanu
Modenā, Cassino un Turīnā.
Visi
Maserati jaunie modeļi tiks izgatavoti Itālijā, izmantojot hibrīdās un
akumulatoru elektriskās piedziņas sistēmas, kas spēj nodrošināt gan
jauninājumus, gan augstu veiktspēju, kas ir zīmola pamatā. Visi elektriskie
Maserati modeļi apvienos Maserati braukšanas
dinamiku kopā ar nākamās paaudzes elektrisko akumulatoru tehnoloģiju.
Svarīgs
solis Maserati inovācijai ir autonomās braukšanas līmenis. Visi jaunie
Maserati, ieskaitot atjauninātos esošos modeļus, piedāvās autonomās braukšanas
iespējas, sākot ar Maserati pastiprināto 2. līmeņa šosejas palīgsistēmu,
kas virzās pretī 3. līmenim, piedāvājot gandrīz pilnīgu autonomiju, manevrēšanu
no vienas uz otru joslu, vai arī, ja vadītājs nevar pārņemt kontroli pār
transportlīdzekli, ātruma samazināšanu un transportlīdzekļa apturēšanu ceļa
malā.
2020.
gadā uzņēmums uzsāks automašīnu elektrifikāciju, un Maserati Ghibli, kas tiks ražots Turīnā, būs šī
zīmola pirmais hibrīda elektropiedziņas modelis. Pirmais no pilnīgi jaunajiem
Maserati, kas parādīsies tirgū, būs ilgi gaidītais sporta automobilis, kas
radīts pēc senākajām Maserati tradicionālajām vērtībām un papildināts ar
jaunākajām tehnoloģijām. Tā ražošana notiks Modenas rūpnīcā, kur šobrīd notiek
arī apjomīga ražošanas līnijas modernizācija, lai tajā izvietotu elektriskā
spēka pievadu.
Nākamo
paredzēts ražot jaunu Maserati palīgauto, kas tiks būvēts Cassino. Jaunās
ražošanas līnijas būvniecībai ir paredzētas aptuveni 800 miljoni eiro
investīcijas, un to plānots uzsākt 2020. gada pirmā ceturkšņa beigās.
Paredzams, ka pirmie sērijas automobiļi būs gatavi līdz 2021. gadam.
Pēc
daudzu gadu ilgiem panākumiem GranTurismo
un GranCabrio joprojām ir daļa no
zīmola saknēm, un šie modeļi piedzīvos pilnu Maserati elektrifikācijas ēru.
Pilnīgi jauni GranTurismo un GranCabrio tiks ražoti Turīnas ražošanas
centrā, kur FCA ieguldīja 800 miljonus eiro. Jauno modeļu ražošana papildinās pašreizējo Maserati modeļu - Levante, Quattroporte un Ghibli - klāstu.
Tāpat
Modenā ir sākusies krāsošanas ceha celtniecība - tas būs ražotnes papildinājums
un tas būs aprīkots ar novatoriskām tehnoloģijām, kas atstāj minimālu ietekmi
uz vidi. Krāsošanas ceha dizains ļaus Maserati pircējiem vērot, kā tiek krāsots
viņu auto.
2019.
- 2021. gada FCA ieguldījumu plānā Itālijai, kas Turīnā tika izziņots pagājušā
gada 29. novembrī, ir iekļauti trīspadsmit pilnīgi jauni vai būtiski
atjaunināti FCA modeļi un 12 jaunu vai esošu modeļu elektrificētas versijas,
tostarp Maserati produkti, nesen izziņotā jaunā Fiat 500 pilnīgi elektriskā
versija, kas tiks ražota Mirafiori, un jauni premium klases Alfa Romeo
automobiļi, kas tiks ražoti Pomigliano.