Praktisks ikdienas lietošanā, iesaiņots pareizajā izmērā un solīds tehniskais atbalsts ir Škoda Scala galvenie instrumenti, lai droši cīnītos par dižpārdokļa statusu

Auto pakojums un tā izmērs der vientuļniekam, der ģimenēm, der, protams, arī uzņēmumu vajadzībām. Galvenais čehu jaunpienācēja trumpis, ir tas, ka Škoda Scala var nopakot par šiku vāģi, ja finanses atļauj, ietverot tā aprīkojuma listē virtuālos vadības paneļus, kaudzi ar aktīvās un pasīvās drošības asistentiem, adaptīvos LED starmešus priekšā un skrejošās LED diodes aizmugurējos pagriezienrādītājos, elektropiedziņas bagāžnieka vāku un pat izbīdāmu piekabes āķi. Vai nav jauki!

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Ideāla izmēra, cenas un kvalitātes attiecība ir Škoda Scala pamatvērtības. Feinākā lieta ir tā, ka, startējot no budžeta klases ierakumiem, tas droši var konkurēt ar ikvienu kompaktklases modeli. Praktiskuma ziņā tas spēs nolikt uz lāpstiņām lielāko daļu kompaktklases smagsvaru. 

Jaunā Scala ir plašāka un ērtāka nekā VW Golf vai pat jaunais Ford Focus, turklāt bagāžas nodalījumā vietas būs vairāk gan tad, kad otro sēdekļu rindu būs aizņēmuši pasažieri, gan arī tad, kad otrās rindas krēsli būs noguldīti. Pilnai laimei pietrūkst tikai tā, ka, noguldot otro sēdekļu rindu, Scala bagāžniekā netiek izveidota ideāli līdzena grīda. Toties sēdēt aizmugurē vismaz diviem pasažieriem būs pat ērtāk nekā aktuālajā Škoda Octavia. Tehniskajā ziņā diezgan paredzami, ka uzsvars uz mazlitrāžas motoriem, tostarp atšķirībā no mazauto Škoda Fabia, kas ir teicis ardievas dīzeļmotoriem, jaunajai Scala tāds būs, turklāt kombinācijā gan ar rokas kārbu, gan ar septiņpakāpju DSG. Tas tikai vēlreiz apliecina, ka Scala ir vienu soli tuvāk Octavia un vienu soli tālāk no Škoda Fabia. Arī Škoda Scala cenu pozicionējums ir viens no pamatpīlāriem, kas pastiprinās interesi par šo auto. Liesākajā aprīkojumā ar pieticīgāko viena litra benzīna turbomotoru ar 95 ZS lielu jaudu un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu Škoda Scala maksās, sākot no 14,9 tūkst. eiro. Patīkamākā vēsts, ka, izvēloties kādu no ņiprākajiem (lasi – arī dārgākajiem) motoriem, proti, 150 ZS jaudīgo 1,5 litru TSI vai 115 ZS jaudīgo 1,6 TDI dīzeli, turklāt iepakojot lepnākajos Ambition vai Elegance aprīkojumos, ir iespēja itin viegli iekļauties 25 tūkst. eiro budžetā. Zelta vidusceļš ir jau pieminētais viena litra trīscilindru benzīnmotors, tikai jau ar 115 ZS lielu jaudu. Nav mazsvarīgi, ka šo motoriņu varēs saprecināt gan ar sešpakāpju manuālo, gan ar septiņpakāpju DSG automātu.


Visu auto apskatu lasiet 31. maija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.