Šī gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar aizvadīto gadu, pieprasījums pēc piena pārstrādes uzņēmuma Food Union ražotā saldējuma vietējā tirgū ir pieaudzis par 25%, informē uzņēmumā. 

Kopumā uzņēmums šīs sezonas laikā pārdevis gandrīz 2500 tonnas saldējuma, tādējādi uzstādot rekordu un sasniedzot lielāko realizētā saldējuma apjomu pēdējo piecu gadu laikā.

«Šogad laikapstākļi īpaši priecē pēc saules un saldējuma izsalkušos Latvijas iedzīvotājus. To apliecina arī pārdošanas rezultāti, kas pārsniedza plānotos apjomus par 20%,» stāsta Food Union saldējuma zīmolu vadītāja Sandra Usačeva. 

Vērtējot šī gada pirmo pusgadu, visvairāk saldējumu apēsts maijā, kas pārsteidza ar augstu un vasarīgu gaisa temperatūru. 

Ievērojami palielinājušies pārdošanas rezultāti ielu tirdzniecības stendos, kas salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir auguši par 17%.  Lai gan maijā ir bijuši vislabākie saldējuma pārdošanas rezultāti, tomēr lielākie saražotā saldējuma apjomi tika sasniegti jūnijā – 1338 tonnas saldējuma. Tas ir lielākais vienā mēnesī saražotā saldējumā apjoms Food Union vēsturē. 

Uzņēmums pārstāv tādus saldējuma zīmolus kā Ekselence, Pols, Kārums, Tio, Nu Smoothie, Karlsons un Rasēns, ieņemot vadošās pozīcijas saldējuma tirgū Latvijā, pārsniedzot 50% tirgus daļas.

Food Union aizvadītajā gadā saglabājis kopējo apgrozījumu 2016.gada līmenī, tam sasniedzot gandrīz 116 miljonus eiro. Food Union uzņēmumu grupā ietilpstošās AS Rīgas piena kombināts un tās meitas uzņēmuma AS Valmieras piens kopējais apgrozījums 2017.gadā sasniedza 82,4 miljonus eiro, bet SIA Rīgas piensaimnieks apgrozījums bija 33,5 miljoni eiro. Food Union grupas kopējā bruto peļņa Latvijā 2017.gadā sasniedza 24,2 miljonus eiro apmēru. 

Pērn Food Union izdevies būtiski palielināt eksporta ieņēmumus, kas sasniedza 11,9 miljonus eiro, kas ir teju par 18% vairāk nekā 2016. gadā. Galvenie eksporta tirgi 2017. gadā bija Azerbaidžāna, Lietuva, Krievija un Igaunija, vienlaikus ievērojami palielināti arī Food Union produkcijas eksporta apjomi uz Igauniju un Dāniju.