Ēdiena piegādes platformā „Wolt” tagad ir iespējams pasūtīt SIA „Terra Restorāni” jaunā zīmola „Terra Meksika” ēdienu ar piegādi. Drīzumā šāda iespēja tiks nodrošināta arī jaunajā ēdiena piegādes platformā „Bolt Food” un SIA „Terra Restorāni” mājaslapā.

SIA „Terra Restorāni” līdzīpašniece Ilze Megne skaidro, ka jaunā un tikai ēdiena piegādes platformām paredzētā zīmola „Terra Meksika” ieviešanai ir divi iemesli. Pirmkārt, digitalizācija, kas šobrīd ir teju neizbēgama ēdināšanas nozares sastāvdaļa. Attīstības nolūkos uzņēmums nolēma sekot šai tendencei. „Ēdiena piegādes platformas mums sniedz iespēju testēt, ieviest un pilnveidot jaunas koncepcijas, neinvestējot ievērojamus līdzekļus fizisku restorānu atvēršanā. Savā ziņā tas mums ļauj strādāt elastīgi, līdzīgi kā jaunuzņēmumiem,” viņa teic.

Otrs iemesls ir jūtīgais darbaspēka jautājums un tā strauji augošās izmaksas. „Terra” visu gatavo paši un tas prasa lielus darbaspēka resursus. Alternatīva ir iegādāties pusfabrikātus, tādējādi samazinot ēdiena gatavošanā iesaistīto darbaspēku. Taču I. Megne uzsver, ka nav gatava kompromisam uz kvalitātes rēķina. „Mums svarīgi ir saviem viesiem nodrošināt augstvērtīgu ēdienu. Strādājot tikai piegādes formātā, atkrīt viesmīļu iesaiste kā klasiskā restorānā, kas attiecīgi samazina restorānam nepieciešamo darbaspēka apjomu,” viņa skaidro.

Jaunā zīmola „Terra Meksika” piedāvājums saglabā „Terra” vērtības – veselīga, garšīga un par samērīgu samaksu pieejama maltīte. „Joprojām iespējami daudz sezonas dārzeņu vedam no savas ģimenes saimniecības Kuldīgā. Tā ir ne tikai sirdslieta, bet arī ilgtspējības principa ievērošana, iespējami daudz izmantojot vietējo ražotāju produkciju un tādējādi samazinot ceļu no lauka līdz šķīvim. Arī meksikāņu virtuvei tik svarīgos dažādu veidu čili piparus iegādājamies no zīmola „Burka&Ledus”, kas audzēti tepat Latvijā, Jelgavas novada Valgundes pagastā,” stāsta I. Megne.

Skaidrojot, kādēļ izvēlēts tieši meksikāņu virtuves koncepts, viņa norāda, ka šī reģiona ēdiens savas garšu bagātības dēļ ir populārs visā pasaulē, un tas radīja aizrautību arī „Terra” komandā. Šobrīd uzņēmums piedāvā kompaktu ēdienkarti, kas sastāv no meksikāņu virtuves pamatvērtībām – tako, burito, kesadiljas, načos un dažādām piedevām. I. Megne piebilst, ka ir padomāts arī par veģetāriešiem un vegāniem.

Šobrīd Rīgā ir divi „Terra” restorāni, nu kuriem pirmais tika atvērts 2013. gadā Blaumaņa ielā un otrais 2016. gada pavasarī Skanstes ielā.