Šoruden pirmo reizi
«Stockmann» «Trako Dienu» kampaņas piedāvājumus pircējiem Latvijā būs iespējams
iegādāties internetā, izmantojot mājaslapu «Crazydays.com». Tiešsaistes veikals
darbosies arī Igaunijā un Somijā, kur «Trakās Dienas» norisināsies vienlaicīgi
ar Latviju.
Interneta veikalā preces aplūkot un izveidot vēlmju sarakstu mazumtirgotājs piedāvā no
trešdienas, 25.septembra, bet veikt pirkumus būs iespējams «Trako Dienu» laikā
– no 2.oktobra plkst. 7.00 līdz 7.oktobra plkst. 2.00.
««Trako
Dienu» interneta veikals ir nākamais uzņēmuma solis daudzkanālu iepirkšanās
vides attīstībā un pirmā reize, kad «Stockmann» Latvijā ienāk interneta veikalu
segmentā, tā nodrošinot klientiem iespēju veikt pirkumus ne vien klātienē, bet
arī attālināti sev ērtā vietā un laikā,» teic Dace Goldmane, universālveikala
«Stockmann» direktore. Digitālā attīstība ir viens no uzņēmuma stratēģiskajiem
virzieniem, un šogad jau īstenoti tādi projekti kā jaunas klientu vadības
sistēmas «Salesforce» un pasaulē lielākās mobilo maksājumu sistēmas «Alipay»
ieviešana.
Interneta
veikalā, tāpat kā klātienē interesentiem būs pieejama plaša izvēle modes un
mājas preču kategorijās. Kosmētikas un pārtikas preces būs nopērkamas tikai klātienē
universālveikalā.
Kampaņa
«Trakās Dienas» pirmo reizi norisinājās Somijā 1986.gadā, tālāk aizceļojot uz
Krieviju, Igauniju un Latviju. Latvijā «Trakās Dienas» norisināsies 30.reizi
un šoruden ilgs no 2. līdz 6.oktobrim.
«Stockmann», dibināts 1862.gadā, ir Somijas biržas
sarakstā iekļauts uzņēmums, kas nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tajā ir
gandrīz 44 000 akcionāru un aptuveni 7000 darbinieku. «Stockmann» grupas ieņēmumi 2018.gadā bija vairāk nekā 1 miljards
eiro. «Stockmann» ir trīs nodaļas – «Stockmann» mazumtirdzniecība, tajā skaitā
8 universālveikali Somijā, Igaunijā un Latvijā, kā arī tiešsaistes veikals
Somijā, nekustamā īpašuma pārvaldīšana, kas pārvalda «Stockmann» pašu un nomāto
nekustamo īpašumu, kā arī modes ķēde «Lindex», kas darbojas 474 veikalos 18
valstīs un tiešsaistes veikals 30 valstīs.