
Baltijas lielākajā inovāciju un tehnoloģiju forumā “LOGIN 2025”, kas norisinājās 29. maijā Viļņā, paziņoti šī gada konkursa “Baltijas E-komercijas zvaigzne” laureāti.
Galveno balvu jeb Grand Prix šogad ieguva Lietuvas uzņēmums “BURGA”, kas izcēlās ar izcilu saturu un Shopify veikalu. Savukārt pašmāju uzņēmumiem izdevās saņemt sešus zeltus, sešus sudrabus un piecas bronzas. Pateicoties konkursa partneru atbalstam, šogad tika nodrošināts balvu fonds 30 000 eiro apmērā, sniedzot uzvarētājiem iespēju saņemt gan profesionālu novērtējumu, gan taustāmu ieguldījumu turpmākai izaugsmei.
Godalgotas vietas tika piešķirtas septiņās no astoņām kategorijām, izceļot veiksmīgākos e-komercijas zīmolus visā Baltijā. Interneta veikalus vērtēja starptautiska žūrija, ņemot vērā tādus kritērijus kā lietotāju pieredze, dizains un tehniskā veiktspēja. Augstāk novērtētie zīmoli saņēma zelta, sudraba un bronzas apbalvojumus. Kopš konkursa sākuma Grand Prix balvu ieguvuši pieci uzņēmumi: Azeron (2021. gads), Velosock (2022. gads), Selfnamed (2023. gads), HackMotion (2024. gads) un šī gada uzvarētājs BURGA (2025. gads).
“BURGA” saņēma Grand Prix apbalvojumu, pateicoties spēcīgai zīmola identitātei starptautiskā līmenī, augstas kvalitātes un moderniem produktiem, kā arī veiksmīgi īstenotai mārketinga un influenceru stratēģijai. Uzņēmuma spēja strauji attīstīties starptautiskos tirgos, vienlaikus nodrošinot izcilu klientu pieredzi, to skaidri izceļ starp citiem Baltijas uzņēmumiem. Tieši pateicoties efektīvam e-veikalam un mērķētai komunikācijai, BURGA īsā laikā izdevies sasniegt 80 miljonu eiro apgrozījumu.
“Godam esam aizvadījuši jau piekto “E-komercijas zvaigzne” konkursu, un ir patiess prieks katru gadu vērot, kā Baltijas uzņēmumi attīstās – kļūst profesionālāki, vizuāli pievilcīgāki un arvien vairāk domā par klienta pieredzi. Arī mākslīgā intelekta un automatizācijas risinājumi parādās arvien biežāk, tomēr šajā jomā vēl nepieciešams mērķtiecīgs darbs un drosmīgi soļi, lai izmantotu pilnu potenciālu,” stāsta žūrijas vadītājs Arnis Jēkabsons, digitālās aģentūras “Element Digital” vadītājs.
Savukārt par klientu pieredzes nozīmi skaidro “Latvijas Pasta” Klientu pieredzes daļas vadītājs Edgars Isaks: “E-komercijas nozīme būtiski palielinās, jo teju katrs piektais pirkums norisinās internetā. Baltijas e-veikalu konkurence par patērētāju uzmanību kļūst arvien sīvāka jau tā piesātinātajā e-komercijas vidē, un vairs nepietiek vien ar tirdzniecību tiešsaistē, tāpēc spēcīgākās pozīcijās atrodas tie uzņēmumi, kas investē atpazīstamībā, ērtā funkcionalitātē un iesaistošā lietotāju pieredzē. Mēs kā sūtījumu un loģistikas sadarbības partneris, nodrošinot ātru un uzticamu sūtījumu piegādi gan Baltijas valstīs, gan visā pasaulē, priecājamies, ka varam pievienot vērtību kopējā klientu pieredzē.”
“Baltijas E-komercijas zvaigzne 2025” godalgu ieguvēji:
Lietotāja pieredzes un dizaina zvaigzne:
1.vieta – Wigiwama
2.vieta – Balcia Insurance
3.vieta – Cannumo, , NARA Health, Medon
Satura zvaigzne:
1.vieta (Grand Prix) – BURGA
2.vieta – HackMotion
3.vieta – Cannumo
Eksporta zvaigzne:
1.vieta – TRODO SIA, Ovoko / RRR.LT
2.vieta – Ette Tete
3.vieta – Luminesy, Eneba
Ilgtspējas zvaigzne:
1.vieta – SILMACHY cosmetics
2.vieta – THATDAY
3.vieta – 1it Arvutipood, Estere Nature Cosmetics
E-komercijas platformu zvaigzne:
1.vieta – BloomPads, Ette Tete
3.vieta – Pastel Baby
Shopify zvaigzne:
1.vieta – BURGA
2.vieta – SwissOvit
3.vieta – Wigiwama
Efektīvas kampaņas zvaigzne:
1.vieta – Busy Tag
2.vieta – SILMACHY cosmetics
3.vieta – Cannumo