SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” 2024. gadā sasniedzis vairāk nekā 15,66 miljonu eiro neto apgrozījumu, kas ir par 14,7% vairāk, nekā iepriekšējā gadā. 

Finanšu rādītāju pozitīvo dinamiku galvenokārt noteikusi sekmīga stratēģijas īstenošana, tostarp ēkas kopējās vērtības pieaugums, kas saistīts ar rekonstrukcijas darbu noslēgumu 2023. gadā, pilnīgu tirdzniecības platību iznomāšanu un apmeklētāju plūsmas palielināšanos.

Iepriekšējā pārskata gadā tirdzniecības centrā “Spice” tika veiktas veikalu rekonstrukcijas 629 kvadrātmetru platībā un centra nomnieku klāstam pievienojās seši jauni zīmoli ar kopējo platību 633 kvadrātmetri. Jaunpienācēju vidū ir ir tādi zīmoli kā “Bistro Balts”, “Gulliver”, “GANT”, “Guess”, “JUMP Paris” un pirmais itāļu zīmola “Boggi Milano” konceptveikals Latvijā. 

Lai uzlabotu gājēju un satiksmes drošību, ieguldot vairāk nekā 500 000 eiro, pārveidota brauktuve pie A ieejas.

Kopumā 2024. gadā tirdzniecības centru “Spice” apmeklēja 6,3 miljoni apmeklētāju, kas ir par 7% vairāk nekā 2023. gadā. Savukārt veikalu kopējais apgrozījums sasniedza 157,8 miljonus eiro bez PVN, kas arī ir par 7% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

2024. gadā par 17,3% palielinājies arī “Spice Home” (SIA “MKEE”) apgrozījums, sastādot vairāk nekā 5 miljonus eiro. Par 6% palielinājusies arī tirdzniecības centra apmeklētāju plūsma, sasniedzot 2,2 miljonus apmeklētāju.

Iepriekšējā pārskata gadā tika izstrādāta jauna tirdzniecības centra attīstības stratēģija, kas paredz gan nomnieku sastāva pārstrukturēšanu, gan būtiskas izmaiņas centra plānojumā un vizuālajā veidolā. “Spice Home” jau šogad tiks atvērts viens no pasaules vadošajiem sporta un aktīvā dzīvesveida zīmoliem “Decathlon”. Savukārt  mobilitātes uzlabošanai pie tirdzniecības centra tiks izbūvēts jauns stāvlaukums un veikti arī teritorijas labiekārtošana darbi. 2025. gada nogalē tiks uzsākti centra rekonstrukcijas darbi, kas ietvers plānojuma maiņu un interjera atjaunošanu.

SIA “Tirdzniecības centrs Pleskodāle” un SIA “MKEE” pārskata gadi noslēgti ar peļņu.

“2024. gadā esam spējuši nostiprināt “Spices” pozīcijas kā vienam no vadošajiem tirdzniecības centriem Latvijā – gan uzlabojot infrastruktūru un drošību, gan piesaistot jaunus, spēcīgus zīmolus. Mūsu stratēģiskais fokuss uz ilgtspēju, inovācijām un klientu pieredzi turpina nest augļus, un esam gatavi jauniem attīstības soļiem arī 2025. gadā,” saka “Spice” un “Spice Home” vadītāja Iveta Priedīte. Viņa uzsver, ka nopietnas pārmaiņas un izaugsme paredzēta arī “Spice Home”: “Ilgtermiņa līguma noslēgšana ar “Decathlon” iezīmē nozīmīgu pavērsienu centra attīstībā”.