 
                    Apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums Balcia kļuvis par pirmo apdrošinātāju Latvijā, kas savā mobilajā lietotnē ieviesis ģeolokācijas funkciju.
ASV tehnoloģiju uzņēmuma BlueDot izstrādātais programmatūras rīks ir integrēts Balcia mobilajā lietotnē un nodrošina iespēju pielāgot apdrošināšanas piedāvājumus un atgādinājumus lietotāju vajadzībām, ņemot vērā viņu atrašanās vietu.
Turpmāk Balcia mobilās aplikācijas lietotāji visās Baltijas valstīs un Polijā saņems personalizētus ieteikumus un piedāvājumus atbilstoši viņu atrašanās vietai. Piemēram, atrodoties lidostā vai šķērsojot Latvijas robežu, varēs saņemt atgādinājumu par ceļojuma apdrošināšanas iegādi. Šī funkcija ir pieejama tiem lietotājiem, kas devuši piekrišanu atrašanās vietas datu izmantošanai.
“Mēs ticam, ka apdrošināšanas aplikācijai jābūt vienkāršai un praktiskai – kā jebkurai citai lietotnei, kas padara ikdienu ērtāku. Vēlamies, lai klienti justos droši un varētu baudīt dzīvi, kamēr mēs parūpējamies par pārējo. Tāpēc mēs nepārtraukti meklējam veidus, kā izmantot tehnoloģijas gudrāk. Sadarbībā ar BlueDot izstrādātā jaunā ģeoloķācijas funkcija palīdzēs mums piedāvāt klientiem Baltijas valstīs un Polijā gudrākus un personalizētus risinājumus – tieši tur un tad, kad tie ir vajadzīgi,” stāsta Balcia valdes priekšsēdētājs Jānis Lucaus.
Ģeolokācijas jeb geofencing funkcija ļauj mobilajai lietotnei reaģēt uz lietotāja atrašanās vietu. Tā darbojas, nosakot noteiktas virtuālas zonas kartē – piemēram, lidostu vai slēpošanas trasi. Kad lietotājs ienāk vai iziet no šīs teritorijas, sistēma to fiksē un var automātiski nosūtīt personalizētu paziņojumu vai atgādinājumu. Ar BlueDot risinājuma palīdzību Balcia var veidot precīzākas klientu segmentācijas, mērķētu komunikāciju un īstenot dažādas aktivitātes, kas sasaistītas ar noteiktām vietām un situācijām.
Investīcijas ģeolokācijas funkcijas izstrādē, ieviešanā un popularizēšanā Baltijas valstīs un Polijā kopumā sasniedza aptuveni 50 000 eiro.
