
No 1. marta Nordea Komunikāciju daļai Baltijas valstīs kā Komunikācijas projektu vadītājs pievienojies Edgars Žilde, kurš turpmāk būs galvenokārt atbildīgs par bankas ārējo komunikāciju.
Amata pienākumos ietilpst bankas tēla stiprināšana un stratēģisko mērķu izpilde.
E. Žilde universitātes laiku pavadījis ASV, kur ieguvis Humanitāro un sociālo zinātņu bakalauru komunikācijā, savukārt pēc mācībām Latvijā pēdējie 10 gadi saistās ar darbu gan žurnālistikas un interneta mediju vidē, gan mārketingu un reklāmas izveidi starptautiskās reklāmas aģentūrās TBWA Latvia, Publicis Riga un Adell Saatchi & Saatchi.
«Aģentūrās esmu strādājis ar desmitiem klientu no visdažādākajām nozarēm. Tas ir ļoti interesanti, tomēr arī liels izaicinājums, tāpēc jau labu laiku esmu vēlējies nonākt klienta pusē,» par nākotnes izaicinājumiem stāsta E. Žilde. «Plašā pieredze reklāmas izstrādes procesos, kā arī darbs žurnālistikā, manuprāt, ir tieši tas, kas vajadzīgs, lai izprastu un veiksmīgi īstenotu bankas sabiedrisko attiecību projektus ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijā,» viņš piebilst.
Signe Lonerte, kas iepriekš veikusi Nordea bankas Latvijā Sabiedrisko attiecību vadītājas pienākumus, no šā gada 1. janvāra kļuvusi par Nordea bankas Komunikācijas departamenta vadītāju Baltijas valstīs.
Komunikācijas departaments būs atbildīgs par efektīvu un profesionālu iekšējo un ārējo komunikāciju Baltijas valstīs. S. Lonertes galvenie amata pienākumi ir Baltijas komunikācijas stratēģijas izstrāde un īstenošana kā atbalsts Nordea bankas biznesa mērķu īstenošanai Latvijā.