
No šā gada 16. jūnija par Nordea bankas Klientu apkalpošanas centra Spice Home vadītāju ir kļuvusi Jūlija Upadiševa, kura finanšu nozares vadošajos uzņēmumos strādājusi jau vairāk nekā piecpadsmit gadus.
Profesionālo pieredzi jaunā vadītāja ieguvusi, strādājot par privātbanķieri un nodaļas vadītāju starptautiska uzņēmuma Individuālās apkalpošanas daļā, kur ieguvusi visaptverošas zināšanas un pieredzi klientu apkalpošanas jomā, vēsta kredītiestāde. Tāpat iegūtas prasmes treneres lomā, kas var palīdzēt komandas saliedēšanā un virzīšanā pretī jauniem sasniegumiem.
Jaunās vadītājas stiprās puses esot veidot attiecības ar klientiem un kolēģiem, kā arī veicināt profesionālo un biznesa izaugsmi.
Izglītība:
Maģistra grāds Biznesa administrācijā (2007–2010)
Salfordas Universitāte Mančesterā, Lielbritānijā
Rīgas Starptautiskā ekonomikas un biznesa administrācijas augstskola (RISEBA)
Bakalaura grāds Angļu filoloģijā (2000–2005)
Latvijas Universitāte