Igauņiem esot daudz labu ideju un risinājumu, tikai tās pagaidām neizdodas veiksmīgi pārdot, uzskata Igaunijas ģildes vadītājs Londonā Stens Saars.
Pēc viņa domām, Igaunijas tirdzniecības vadītājiem vajadzētu vairāk orientēties tajā, kas notiek citās valstīs, raksta rus.err.ee. «Cilvēkiem, kas nodarbojas ar tirdzniecību Igaunijā, ir grūti savu produkciju vai pakalpojumus realizēt ārpus valsts robežām, jo ar vietējiem strādāt ir vieglāk,» norādījis S.Saars.
Pēc S.Saara novērtējuma, Igaunijas priekšrocība ir tieši daudzās idejas. «Es uzskatu, ka Igaunijai akcents ir jāliek uz cilvēku potenciāla attīstību, bet no otras puses ir arī jāiepazīstina ar savu produkciju un pakalpojumiem citas pasaules valstis.»
Kad viņš ieradies Londonā, vietējie igauņi nemaz neesot zinājuši viens par otra darbības jomām. Tāpēc tikusi izveidota Igaunijas ģilde, kas kalpo kā datu bāze.