Izstāde World Food Kazakhstan 2009, ko šodien atklāja Alma-Atā, pirmo reizi ar kopstendu piedalās Latvija, kuru pārstāv 4 uzņēmumi.

Savu dalību Latvijas pārstāvētajā kopstendā, kuru organizē biedrība Mārketinga padome sadarbībā ar Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu (LVAEI) un Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos pieteikušas un atbalstu saņem sekojošas kompānijas: SIA Kuršu zeme- zivju un gaļas konservi; LSEZ SIA Kolumbija- zivju konservi; a/s Rīgas piena kombināts - piena produktu pārstrāde un ražošana un SIA Velte-L - delikatešu piedevu ražošana.

Kazahstānas izstāde ir pati lielākā pārtikas tematikas izstāde, kas notiek Centrālāzijas valstīs, un kuras atslēgas vārds ir «attīstība», informē Mārketinga padomes sabiedrisko attiecību speciāliste Andra Ūdre. Izstāde ir vadošais industrijas forums, jo tā dzīvo un attīstās līdz ar to.

«Kazahstānas izstāde mūs pārsteidz ar klientu lielo interesi jau pirmās dienas rītā. Uzņēmumi aktīvi strādā, lai nodibinātu kontaktus un pārliecinātu vietējos tirgotājus par savu produkciju. Stendu apmeklēja valsts un izstāžu organizatoru vadības delegācija, pieminot, ka Latvija startē pirmo reizi ar valsts stendu,» komentē biedrības Mārketinga padome vadītāja Ingūna Gulbe. 

Izstāde aizņem vairākus paviljonus izstāžu centrā Atakent un tajā dalību pieteikušas vairāk kā 300 kompānijas no 30 valstīm. Ar nacionālajiem stendiem izstādē būs tādas valstis kā Vācija, Dienvidkoreja, Francija, Čehija un arī Latvija.