
Turpmākais sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma Lido plāns paredz uzņēmuma šī gada apgrozījuma kāpināšanu par 25%, kā arī franšīzes izveidi, jo esot liela rinda, kas gribot Lido redzēt gan ārzemēs, gan Latvijā.
Lido pērn apkalpojis ap sešiem miljoniem cilvēku un gadu noslēdzis ar 14% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinājumā ar 2010. gadu. 2011. gadā kompānija apgrozīja 18 miljonus Ls.
Līdz šim grūtībās nonākušais uzņēmums veicis striktu restrukturizāciju. Lido finanšu konsultante, Behrens partnere Valērija Gapoņenko uzsver, ka restrukturizācijas gaitā uzņēmums bija jāsakārto tā, lai neciestu galvenais – kompānijas klienti. Ja līdz šim katram no Lido ietilpstošajiem bistro bija sava sagāde un citas darbības, tad šobrīd izveidota vienota sistēma.
Centralizācija skārusi arī ražošanu, sagādi un loģistiku. Jau izveidots atsevišķs cehs, kas gatavo kulinārijas izstrādājumus visām struktūrvienībām un plānots izveidot vēl vienu cehu.
Lido prezidents Gunārs Ķirsons pauž gandarījumu, ka finanšu situācijas uzlabošanas laikā uzņēmums nepārkāpa galvenajam – piedāvāt veselīgu ēdienu par labu cenu. Tieši pateicoties klientu uzticībai, bijis iespējams atgūt stabilitāti un veiksmīgi noslēgt 2011. gadu.
Jau ziņots, ka Lido vienojies ar DNB banku par jauniem kredīta atmaksas noteikumiem. Lido prezidents Gunārs Ķirsons arī uzsācis personiskās maksātnespējas izbeigšanas procesu. Šobrīd Lido parādsaistības sasniedz aptuveni 15 miljonus latu, no kā lielākā daļa ir parāds DNB bankai. Parādsaistības plānots segt astoņu gadu laikā.
Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.