
Biznesā, tāpat kā sportā, viss notiek pakāpeniski: nereti tiec atmests atpakaļ un no jauna sāc cīnīties, lai sevi pierādītu. Pats no sevis nekas nenotiek.
Tā intervijā DB atzīst Latvijas izlases hokejists Miķelis Rēdlihs, kurš pirms diviem gadiem iegādājās Madonas Alus Darītavu un pārcēla tās darbību uz Jelgavas novada Ozolniekiem. Uzņēmums SIA Miķeļa alus darītava šo divu gadu laikā piedzīvojis gan kāpumus, gan kritumus, tomēr šobrīd ir nostājies stabili uz abām kājām un mēģina iekarot savu vietu zem saules. Tomēr pats M. Rēdlihs alus darīšanu nesauc par savu sirdslietu un norāda, ka savu nākotni saista ar bērnu trenēšanu hokejā, savukārt alus darītava būšot tikai bizness un veids, kā pelnīt. Šobrīd hokejists atpūšas un bauda vasaru kopā ar sievu un bērniem, jo hokeja sezonas laikā kopā pabūt nesanāk tik bieži, cik gribētos.
Fragments no intervijas.
Vai tavai atpazīstamībai arī ir kāda loma?
Pirms biznesa sākšanas domāju, ka manai atpazīstamībai uzņēmējdarbībā būs lielāka loma, bet tagad saprotu, ka Latvijā tiek ražots daudz un garšīgs alus, cilvēkiem ir izveidojies pieradums, tāpēc, lai iekarotu patērētāju uzticību, būtiskākais ir, lai alus būtu kvalitatīvs. Gan jau mana atpazīstamība tomēr nospēlē mazu lomu: «O, Miķeļa alus! Miķelis taču spēlē hokeju!» Pircējiem noteikti šādas domas ir, taču primāri ir tas, ka alum ir jābūt garšīgam.
Vai, meklējot sadarbības partnerus, tava atpazīstamība vairāk traucē vai palīdz?
Lielākoties vairāk palīdz, nevis traucē. Tajā pašā laikā produktam ir jābūt kvalitatīvam, lai veidotos sadarbība. Atpazīstamībai ir nozīme līdz zināmam brīdim.
Visu rakstu Vienkārši garšo labs alus iespējams izlasīt piektdienas, 17.jūnija, laikrakstā Dienas Bizness, 9.-11.lpp.!
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.