Uzņēmums "AVER Brokerage", novērojot pircēju un darba meklētāju galveno problēmu - ilgo laiku, kas tiek patērēts sludinājumu portālos, lai atrastu sev piemērotu īpašumu, auto un darba vietu, ir izveidojis automatizētu robotu "Adify.lv", kurš pēc vēlamajiem kritērijiem atradīs nepieciešamo objektu, informē uzņēmuma pārstāvji.

Interneta aptaujā, kurā atbildes sniedza biedri no lielākās "Facebook" nekustamā īpašuma grupas Latvijā, tika apkopots, ka vidēji īpašuma pircējs pavada 1,5 gadus, skatoties sludinājumus, tam veltot vairāk nekā 70 stundas internetā. Visbiežāk cilvēki atbildēja, ka aplūko sludinājumus 2-3 reizes dienā pa 5-10 minūtēm.

"Daudzi īpašumu, auto un darba meklētāji jūtas kā cilvēks, kurš virina tukšu ledusskapi. Tas, ka to atvērsi atkal pēc pusstundas nenozīmē, ka tajā būs tas, ko tu meklē. Pie iespējām, ko piedāvā tehnoloģijas, šo darbību var aizstāt ar tikai sev interesējošo objektu apskati un izvērtēšanu," secina uzņēmuma "AVER Brokerage" valdes loceklis Deivids Barons.

Uzņēmums līdz šim nodarbojies ar starpniecību un investīcijām nekustamo īpašumu sfērā, bet, sekojot digitalizācijas tendencēm, attīsta vairākas ar nekustamo īpašumu saistītas platformas. To mērķis ir, lai cilvēki varētu pieņemt lēmumus, kas balstīti uz viegli uztveramiem datiem. "Esam izpētījuši tirgus situāciju Lietuvā un Igaunijā, un saskatām lieliskas iespējas ar digitālajiem produktiem uzlabot arī kaimiņvalstu tirgus situāciju īpašumu, auto un darba meklētājiem," piebilst Deivids Barons.