
DB konstatēja gadījumu, kad Āgenskalna tirgū Rīgā vienā no piena produktu tirdzniecības vietām tika realizēti biezpiena sieriņi ar preču zīmi Rimi.
Uz jautājumu, vai Rimi Latvia ir informēti par šādu faktu, uzņēmuma pārstāve Dace Valnere skaidro, ka Rimi privātās preču zīmes ražotāji šādā veidā Rimi produktus noteikti nerealizē. Rimi produkti tiekot ražoti pēc īpaša Rimi Latvia pasūtījuma un ir paredzēti tirdzniecībai tikai Rimi veikalos. «Acīmredzot, šajā gadījumā cilvēki produktus ir nopirkuši Rimi veikalā un pārdod tālāk. Iemesls šādai rīcībai varētu būt mūsu izdevīgās cenas,» sacīja Rimi pārstāve. Tiesa, tirgū viena biezpiena sieriņa cena bija 12 santīmi, kas nevedina domāt par vēlmi nopelnīt.
Tā kā šīs preces ražotas pēc īpaša Rimi Latvia pasūtījuma un paredzētas tirdzniecībai galapatērētājam tikai no Rimi tirdzniecības tīkla veikaliem, tad uzņēmums nevarot būt atbildīgs par preču kvalitātes un drošuma kritēriju novirzēm, kuras radušās tālākā šo preču apritē, piemēram, ja nav ievēroti tādi pārtikas produktu uzglabāšanas nosacījumi kā temperatūra, derīguma termiņš, preču savstarpējā saderība un citi.
Rimi Latvija pircējus aicina privātās preču zīmes produktus pirkt tikai un vienīgi pie tā tirgotāja, pēc kura pasūtījuma tie ir ražoti, jo vienīgi tad viņi var būt droši par produktu kvalitāti, kā arī iegādāties tos par izdevīgu cenu.
Db jau vēstīja, ka privāto preču zīmolus pircēji arvien vairāk novērtē un šo preču apgrozījums pieaug.